آفتاب
نماینده مردم لردگان از رییس مجلس خواستار شد:

نارسایی‎های چهارمحال و بختیاری را به دولت‌مردان متذکر شوید

نارسایی‎های چهارمحال و بختیاری را به دولت‌مردان متذکر شوید

نماینده مردم شهرستان لردگان در مجلس شورای اسلامی با برشمردن مشکلات استان چهارمحال و بختیاری در حوزه‎های مختلف، گفت: وضعیت کنونی حق مردم این استان نیست.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)منطقه چهارمحال و بختیاری، مجید جلیل سرقلعه در جلسه شورای اداری استان چهارمحال و بختیاری که با حضور رییس مجلس برگزار شد با اشاره به آیه قرآن در مورد زنده بودن شهدا و شاهد بودن آنان بر اعمال ما، اظهار کرد: مسئولان استان متوجه عمق این آیه هستند و اقدامات شایسته‌ای همچون برگزاری کنگره شهدا را داشته‎اند.

وی با اشاره به این‌که «این استان 100 درصد شیعه و پایبند به اسلام راستین است و توانسته سرداران و دلاوران زیادی را تقدیم انقلاب کند»، اظهار کرد: وضعیت کنونی حق مردم این استان نیست.

وی مشکل آب شرب، تکمیل نبودن جاده‌های اصلی استان، عدم اعمال تخصیص آب استان، تکمیل نبودن زیرساخت‌های لازم در زمینه کشاورزی، روند رو به رشد بیکاری و عدم توجه کافی به فولاد استان با توجه به ظرفیت‌های موجود را از مهم‌ترین مشکلات چهارمحال و بختیاری برشمرد و با بیان این‌که «طی دو سال گذشته اقدامات موثری در راستای مرتفع کردن این مشکلات در استان صورت گرفته و سفر هیات دولت و وزرا نیز به این استان در همین راستا بوده است»، اظهار کرد: با تعامل خوب و سازنده مسئولان استان و دولت، توفیق خوبی همچون پروژه‌های آب‎رسانی، گازرسانی و راه سازی در عرصه تعالی استان رقم خورد.

نماینده مردم شهرستان لردگان از رییس مجلس به عنوان شخص اول مجلس خواست تا کمبودها و نارسایی‎های استان چهارمحال و بختیاری را به دولت‌مردان متذکر شود.

انتهای پیام

کد N983726

وبگردی