آفتاب
با حضور فرمانده ارتش؛

418 دانشجوی خلبانی و فنی فارغ‌التحصیل شدند

418 دانشجوی خلبانی و فنی فارغ‌التحصیل شدند

418 دانشجو پس از گذراندن دوره‌های مختلف خلبانی و فنی در پایگاه شهید وطن پور هوانیروز اصفهان فارغ التحصیل شدند و امروز طی مراسمی با حضور فرماندهی نیروی زمینی ارتش به آنها سردوشی اهدا شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه اصفهان، با حضور امیر سرتیپ احمدرضا پور دستان جشن ویژه فارغ التحصیلی دوره هفتادم خلبانی و دوره دهم فنی مهندسی پرواز در پایگاه شهید وطن پور اصفهان برگزار شد و طی آن 418 دانشجو فارغ‌التحصیل شدند.

در این مراسم از یک فروند بالگرد بازسازی شده بومی و دو فروند بالگرد هجومی خود دفاعی مسلح شده نیز رونمایی شد؛ این تخصص پیش از این در اختیار آمریکایی‌ها بوده و اکنون برای نخستین بار در جهان در کشور بومی سازی شده است.

همچنین کتابخانه تخصصی هوانیروز نیز از امروز به صورت رسمی فعالیت‌های خود را با حضور فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران آغاز کرد.

تجلیل از خانواده سرهنگ خلبان کمال پروینی و دو تن از پیشکسوتان هوانیروز اصفهان از بخش‌های پایانی بازدید فرمانده نیرو زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران از پایگاه مادر هوانیروز در اصفهان بود.

به گزارش ایسنا، پایگاه شهید وطن پور هوانیروز تنها مرکز آموزش خلبانی در سطح کشور است و دانش آموختگان این مرکز پس از پایان خدمت برای ادامه فعالیت‌های خود به سایر مراکز هوانیروز در سراسر کشور اعزام می‌شوند؛ در سال تحصیلی 93-94، 418 نفر در 35 دوره آموزش‌های خود را به پایان رسانده‌اند.

انتهای پیام

کد N983659

وبگردی