آفتاب

رضاییان: واگذاری ملوان وارد مرحله جدیدی شده است

رضاییان: واگذاری ملوان وارد مرحله جدیدی شده است

مدیرعامل باشگاه ملوان انزلی می‌گوید واگذاری این باشگاه وارد مرحله جدیدی شده است.

مسعود رضاییان در گفت‌و‌گو با ایسنا، درباره روند واگذاری ملوان به بخش خصوصی اظهار کرد: طبق صحبت‌هایی که از ابتدای این هفته صورت گرفت، دیگر با من در تماس نیستند و کار واگذاری وارد مرحله جدیدی شده است و هیات مدیره این موضوع را دنبال می‌کند. فعلا نمی‌توانیم نام این شرکت را معرفی کنیم؛ چرا که امکان دارد در ادامه به توافق نرسند. اگر به توافق رسیدیم در یک قالب مشخص خودشان را معرفی خواهند کرد.

مدیرعامل باشگاه ملوان انزلی با بیان این که فقط 70 درصد از سهام باشگاه قابل واگذاری است افزود: 30 درصد باقی‌مانده در اختیار نیروی دریایی است. این 70 درصد هم از سوی نیوری دریایی به مردم شهر هدیه شده است و اگر توافق صورت بگیرد به مالک واگذار می‌شود و مالک هم هر زمان که بخواهد می‌تواند به مردم بازگرداند.

او با اشاره به این که تا به حال به طور متوسط پنج درصد از قرارداد بازیکنان تیم پرداخت شده است، گفت: هنوز اتفاق خاصی رخ نداده و منتظریم سکان اختیار در دستان مالک جدید بیفتد و آنها پول را به باشگاه تزریق کنند. در حال حاضر هیچ پولی در باشگاه موجود نیست که مطالبات بازیکنان و کادرفنی را پرداخت کنیم.

رضاییان اظهار کرد: حسابرسی باشگاه از امروز آغاز شده و کارمندان مشغول این کار هستند. احتمالا تا هفت، هشت روز آینده به پایان برسد. اگر مالک جدید تیم را در اختیار بگیرد، مبلغ چهار میلیارد به عنوان ضمانت در ابتدای کار پرداخت می‌شود. هنوز هم امیدوارم این کار تا قبل از دیدار با استقلال خوزستان انجام پذیرد.

مدیرعامل ملوان در واکنش به این که آیا ملوان در حال حاضر پتانسیل درآمدزایی دارد، تصریح کرد: ملوان تیم محبوبی است و انزلی هم منطقه آزاد محسوب می‌شود. بازی‌های ملوان پخش استانی و کشوری می‌شود و به طور متوسط می‌توانیم از تبلیغات روی پیراهن دو میلیارد به دست بیاوریم. امسال هم امکان این کار بود اما منتظر انتخاب اسپانسر هستیم که آنها خودشان تبلیغات روی پیراهن را انجام دهند و به همین دلیل صبر کرده‌ایم. حدود یک میلیارد هم از طریق بلیت فروشی به دست می‌آید. اگر حق پخش را هم پرداخت کنند یک میلیارد از آنجا تامین می‌شود. با این راه‌ها چهار میلیارد به دست می‌آید. در کنار این کار‌ها می‌تواند خدمات یا کار‌هایی را انجام دهد که بیش از این بتواند درآمدزایی کند. حضور آنها در ملوان هم تا سال‌های سال برایشان سود دارد. همه مردم شهر و مسئولین انزلی این تیم را دوست دارند و به ملوان کمک می‌کنند.

انتهای پیام

کد N983246

وبگردی