آفتاب
‌دبیر ستاد انتخابات کشور خبر داد:

برگزاری همایش توجیهی، آموزشی و منطقه‌ای در 11 استان کشور

برگزاری همایش توجیهی، آموزشی و منطقه‌ای در 11 استان کشور

دبیر ستاد انتخابات کشور به برنامه‌های آموزشی ستاد انتخابات کشور در راستای اجرای صحیح قانون اشاره کرد و گفت: برگزاری همایش توجیهی منطقه‌ای در 11 استان کشور یکی از برنامه‌های آموزشی ستاد انتخابات کشور است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه گیلان، علی پورعلی مطلق در همایش توجیهی آموزشی منطقه‌ای ستاد انتخابات استانداری‌ها، فرمانداران و بخشداران استان‌های گیلان قزوین و زنجان که به مدت دو روز در دهکده ساحی بندرانزلی در حال برگزاری است اظهار کرد: برگزاری اولین انتخابات در دولت یازدهم و شکوه برگزاری انتخابات پیش رو از برنامه‌های حائز اهمیت برای دولت تدبیر و امید است.

وی با اشاره به تاکیدات رئیس جمهور مبنی بر برگزاری انتخابات با شکوه و تحقق مردم سالاری واقعی تصریح کرد: دکتر روحانی در همایش سراسری استانداری‌های به نقش مهم وزارت کشور و استانداری‌ها در برگزاری انتخابات تاکید ویژه داشت.

دبیر ستاد انتخابات کشور ادامه داد: انتخابات پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره مجلس شورای اسلامی هفتم اسفندماه سال‌جاری در کشور برگزار خواهد شد.

مطلق به برنامه‌های آموزشی ستاد انتخابات کشور در راستای اجرای صحیح قانون اشاره کرد و گفت: برگزاری همایش توجیهی منطقه‌ای در 11 استان کشور یکی از برنامه‌های آموزشی ستاد انتخابات کشور است.

وی با بیان اینکه نخستین همایش توجیهی منطقه‌ای به میزبانی استان چهارمحال بختیاری و استان‌های همجوار برگزار شد گفت: گیلان دومین استان کشور در برگزاری همایش توجیهی آموزشی و منطقه‌ای است.

انتهای پیام

کد N983207

وبگردی