آفتاب

عباس: به دنبال درگیری نظامی و امنیتی با اسرائیل نیستیم

عباس: به دنبال درگیری نظامی و امنیتی با اسرائیل نیستیم

رئیس تشکیلات خوگردان فلسطین ضمن اعلام مجدد مخالفتش با هرگونه مقاومت مسلحانه علیه رژیم صهیونیستی، تاکید کرد که تنش در قدس را باید با راه‌حل‌های مسالمت‌آمیز سیاسی و به دور از هرگونه عملیات نظامی و امنیتی حل و فصل نمود.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از پایگاه خبری البوابه، محمود عباس، رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین روز سه‌شنبه در نشست کمیته اجرایی سازمان آزادی‌بخش فلسطین(ساف) در مقر تشکیلات خودگردان در رام‌الله از آمادگی خود برای بازگشت به میز مذاکرات سازش با رژیم صهیونیستی به شرط توقف شهرک‌سازی‌ها و آزادی 30 اسیر قدیمی فلسطینی خبر داد.

عباس ضمن اعلام مخالفت با هرگونه عملیات نظامی و امنیتی در کرانه باختری، تصریح کرد : ما می‌خواهیم تنش و درگیری‌های موجود در کرانه باختری را از راه‌های مسالمت‌آمیز حل و فصل کنیم و به سرویس‌های امنیتی خود نیز اعلام کرده‌ایم که در پی تشدید اوضاع و درگیری با صهیونیست‌ها نیستیم.

وی خطاب به مقامات تل‌آویو گفت: ما به دنبال تنش و درگیری نظامی و امنیتی با شما نیستیم.

پافشاری‌های محمود عباس برای سازش با رژیم صهیونیستی در حالی صورت می‌گیرد که صهیونیست‌ها هر روز بر جنایت‌های خود علیه ملت فلسطین افزوده، شهرک‌سازی را توسعه داده و تجاوزات تازه‌ای را علیه قدس و مسجدالاقصی مرتکب می‌شوند و در یک هفته گذشته در نتیجه حملات و تجاوزات شهرک‌نشینان و نظامیان صهیونیست دست‌کم پنج فلسطینی به شهادت رسیده و صدها تن دیگر هم مجروح شده‌اند.

انتهای پیام

کد N983001

وبگردی