آفتاب

فرار صدها داعشی از استان الانبار عراق به رقه در سوریه

فرار صدها داعشی از استان الانبار عراق به رقه در سوریه

نیروهای دولتی در استان الانبار عراق با حمایت جنگنده‌های ائتلاف ضدداعش و مشارکت فعال داوطلبان مردمی، عملیات پاکسازی و محاصره الرمادی، فلوجه و مناطق غربی استان الانبار را تشدید کرده‌اند که این امر به فرار صدها داعشی از عراق به سوریه انجامیده است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از پایگاه خبری المسله عراق، زیاد الدلیمی، فرمانده داوطلبان مردمی در استان الانبار اعلام کرد که تشکیلات داعش با ادامه عملیات پاکسازی و محاصره الرمادی فلوجه و مناطق غربی استان، به نیروهای خود دستور داده با ترک شهر الرمادی به سمت شهر الرقه سوریه حرکت کنند و در مدت اخیر صدها داعشی از این شهر گریخته‌اند.

الدلیمی اظهار داشت: صدها تن از فرماندهان و اعضای داعش در الرمادی و مناطق غربی براساس دستورات صادر شده، از الرمادی گریخته و برای حمایت از دیگر اعضای خود در سوریه به سمت الرقه حرکت کرده‌اند.

فرمانده داوطلبان مردمی در الانبار تاکید کرد که نیروهای امنیتی این استان با حمایت جنگنده‌های ائتلاف و مشارکت فعال داوطلبان مردمی که در صف مقدم پاکسازی الانبار حضور دارند، به عملیات پاکسازی و محاصره شهر الرمادی و فلوجه ادامه می‌دهند.

انتهای پیام

کد N982962

وبگردی