آفتاب
رئیس سازمان ثبت احوال کشور:

مدیران باید برای توسعه استان خود بیشتر تلاش کنند

مدیران باید برای توسعه استان خود بیشتر تلاش کنند

معاون وزیر کشور و رئیس سازمان ثبت احوال کشور گفت: مدیران به دلیل آشنایی بیشتر با مسائل و مشکلات استان باید در جهت توسعه استان خود با جدیت بیشتر گام بردارند.

به گزارش سرویس «شهری»خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه کردستان، علیرضا آوایی امروزدر هفتمین جلسه شورای اداری استان کردستان ضمن تسلیت فاجعه منا اظهار کرد: تربیت شایسته موجب اعتلای جامعه و کمک به توسعه خواهد شد.

وی افزود: متاسفانه تربیت شایسته مدیران اسلامی تا کنون به‌خوبی حاصل نشده است و تا زمانی که مدیران جامعه رفتار و اخلاق خود را اصلاح نکنند، مردم نمی‌توانند به اصلاح جامعه معتقد باشند.

رئیس سازمان ثبت احوال کشور در ادامه گفت: مردم هر اندازه از مسئولان و مدیران خود صدق رفتار و سلامت نفس ببینند، به همان اندازه به جامعه اعتماد می‌کنند و برای اصلاح جامعه می‌کوشند. مدیران باید قدر موقعیتی را که برای خدمت به خلق خدا در اختیار آنها نهاده شده، بدانند و برای خدمت به خلق تلاش کنند.

رئیس سازمان ثبت احوال کشور با بیان اینکه اخلاق مدیران می‌توانند موجب تحول معنوی جامعه شوند، اظهارکرد: مدیران و مسئولان در هر موقعیت و جایگاهی که قرار گرفته‌اند، باید در راستای خدمت به خلق خدا تلاش کنند و علیرغم همه ناملایمات و محدودیت‌ها با امیدواری و با هدف توسعه استان تلاش کنند همچنین با تدابیر و اخلاق خود در راستای تحول و توسعه استان گام بردارند.

آوایی در پایان تلاش مدیران استانی را مهمترین عامل در توسعه استان دانست و عنوان کرد: مدیران استانی به دلیل آشنایی و اشراف بر مشکلات، بهتر از مسئولان کشوری می‌توانند در راستای توسعه تلاش و با دلسوزی بیشتر توسعه استان را محقق کنند.

در پایان این جلسه از سند سجلی شهید جمیل شهسواری رونمایی شد.

انتهای پیام

کد N982576

وبگردی