آفتاب

انتقاد نایب رییس کمیسیون عمران شورا از نمایندگان تهران در مجلس

انتقاد نایب رییس کمیسیون عمران شورا از نمایندگان تهران در مجلس

نایب رییس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران از عدم دفاع نمایندگان شهر تهران در مجلس شورای اسلامی در جریان مصوبه روز گذشته مجلس درخصوص کاهش تعداد اعضای شورای شهرتهران انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار شهری خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اسماعیل دوستی در یکصدونودویکمین جلسه علنی شورای شهر تهران در تذکری نسبت به عملکرد نمایندگان تهران در مجلس شورای اسلامی درخصوص کاهش تعداد اعضای شورای شهر گفت: نمایندگان مجلس حق بررسی هر لایحه و طرحی را دارند اما متاسفانه نگاهی که در مجلس به شهر تهران وجود دارد یک نگاه احساسی است.

وی افزود: انتقادی نسبت به نمایندگان تهران دارم چراکه باید در جریان مشکلات شهر تهران باشند. در تمامی ادوار گذشته نمایندگان مجلس به اندازه نمایندگان شورای شهر تهران در جریان مشکلات نبوده‌اند، البته این موضوع طبیعی است چراکه نمایندگان مجلس مدعی هستند که به موضوعات کلان رسیدگی می‌کنند.

نایب رییس کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران ادامه داد: این گلایه‌مندی از نمایندگان شهر تهران در مجلس شورای اسلامی وجود دارد که چرا در مقابل تصویب چنین طرحی از حقوق مردم پایتخت دفاع نکرده‌اند و مشکلات ما را به سایر نمایندگان منعکس نکرده‌اند.

دوستی خطاب به سایر اعضای شورای اسلامی شهر تهران گفت: البته انتقادی به خود ما نمایندگان شورا و هیات رییسه هم وارد است چراکه در این موضوع غافل بوده‌ایم و اگر جلسات خود با نمایندگان شهر تهران در مجلس شورای اسلامی را به صورت مستمر برگزار می‌کردیم، چنین تصمیماتی اتخاذ نمی‌شد.

وی خطاب به چمران رییس شورای شهر تهران گفت: درخواست می‌کنم در دیدار با فقها اعتراض اعضای شورای اسلامی شهر تهران منعکس شود تا جلوی تبدیل این مصوبه به قانون گرفته شود.

انتهای پیام

کد N981995

وبگردی