آفتاب

سرمربی چلسی بازهم به بدرفتاری متهم شد

سرمربی چلسی بازهم به بدرفتاری متهم شد

اتحادیه فوتبال انگلیس سرمربی پرتغالی چلسی را به خاطر اظهارات تندی که بعد از شکست برابر ساوتهمپتون بر زبان آورد به بد رفتاری متهم کرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از یورو اسپورت، ژوزه مورینیو سرمربی چلسی بعد از شکست برابر ساوتهمپتون به انتقاد تند از داور بازی پرداخت و اتحادیه فوتبال انگلیس را به دشمنی علیه تیمش متهم کرد.

این مربی پرتغالی که تیمش با نتیجه سه بر یک در استمفوردبریج تن به شکست داده بود، گفت: در حالی که بازی با تساوی یک بر یک دنبال می شد داور یک ضربه پنالتی واضح را برای ما نگرفت. بار دیگر می گویم اگر اتحادیه فوتبال انگلیس دوست دارد من را محروم کند این کار را انجام دهد اما باید بگویم که آنها فقط من را محروم می‌کنند و کاری به دیگر مربیان ندارند. چلسی، هواداران این تیم و من شایسته گرفتن یک ضربه پنالتی در دیدار برابر ساوتهمپتون بودیم اما داور بازی به راحتی از کنار آن صحنه گذشت چرا که ترسید مبادا ضربه پنالتی به سود چلسی بگیرد. همواره تصمیمات به ضرر چلسی بوده است. حتی در لیگ قهرمانان اروپا وقتی به جای سه داور از 5 داور استفاده می شود بازهم پنالتی های ما می سوزد.

اتحادیه فوتبال انگلیس بعد از این سخنان جنجالی که ژوزه مورینیو بر زبان آورد او را به بد رفتاری متهم کرد. الان این مربی پرتغالی دو روز فرصت دارد تا درباره سخنانی که بر زبان آورده است توضیحات قانع کننده‌ای بدهد در غیر این صورت محرومیتی برایش در نظر گرفته خواهد شد.

مورینیو پیش از این هم به خاطر برخورد تند با اوا کارنرو پزشک تیمش به بد رفتاری متهم شد اما در نهایت تبرئه شد.

چلسی روزهای کابوس‌واری را پشت سر می گذارد. این تیم از هشت بازی که در فصل جاری رقابت های لیگ برتر انگلیس به میدان رفته است تنها هشت امتیاز به دست آورده است و این باعث شده تا شرایط برای قهرمانی مدافع عنوان قهرمانی بسیار سخت شود.

هر چند آبی پوشان لندنی فصل سختی را پشت سر می گذارند و زمزمه های درباره اخراج آقای "خاص" به گوش می‌رسید، اما باشگاه چلسی با صدور بیانیه ای اعلام کرد که از مربی خود حمایت خواهد کرد و هیچ تصمیمی برای اخراج او ندارد.

انتهای پیام

کد N981760

وبگردی