آفتاب

فرهنگی: برآیند عملکرد وزیر راه منفی نیست

فرهنگی: برآیند عملکرد وزیر راه منفی نیست

عضو هیأت رئیسه مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: برآیند عملکرد وزیر راه در مدت مسئولیتش منفی نبوده و نمی‌توان ایشان را یک وزیر ضعیف دانست.

محمدحسین فرهنگی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی ایسنا خاطرنشان کرد: ‌همه افراد در مسئولیت‌های مختلف نقاط ضعف و قوتی دارند که می‌تواند در عملکرد آنها مؤثر باشد و وزیر راه نیز از این قاعده مستثنی نیست و در برخی مقاطع انتقاداتی بر عملکرد ایشان وارد بوده است.

وی افزود: در عملکرد وزیر راه نکات مطلوبی وجود دارد اما اینطور نیست که این نکات ناشی از کوتاهی یا بی‌کفایتی باشد و نمی‌توان گفت ایشان در مجموع ضعیف عملکرد کرده است و برداشت من از این نقاط مثبت و منفی این نیست.

این عضو هیأت رئیسه مجلس در مورد جلسه امروز مجلس شورای اسلامی گفت: بر اساس قانون اگر رئیس‌جمهور در جلسه حاضر شود، می‌تواند در دفاع از وزیر سخن بگوید یا نماینده‌شان نیز حق این را دارد که در مورد عملکرد وزیر صحبت کند و این صحبت‌ها می‌تواند تعیین‌کننده باشد و نمی‌توانیم پیش از برگزاری جلسه استیضاح فضای مجلس را پیش‌بینی کنیم و باید منتظر ماند تا ببینیم تصمیم نهایی نمایندگان چیست.

وی در پایان از تشکیل جلسه فوق‌العاده فراکسیون اکثریت مجلس یعنی فراکسیون رهروان در مورد استیضاح وزیر خبر داد و گفت: فراکسیون رهروان جلسه‌ای را پیش از آغاز جلسه علنی روز سه‌شنبه با مجلس خواهد داشت و مسائل مرتبط با استیضاح وزیر و عملکرد وی در آن مورد بررسی قرار می‌گیرد.

انتهای پیام

کد N981685

وبگردی