آفتاب

حمله خرس به باغبان لنده‌ای

حمله خرس به باغبان لنده‌ای

‌بخشدار بخش موگرمون شهرستان لنده از حمله خرس به یک باغبان لنده‌ای در منطقه سردسیری "دهلی مهرجان" این شهرستان خبر داد.

موسی محتشم در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه کهگیلویه وبویر احمد افزود: منطقه دهلی یکی از مناطق سردسیری شهرستان لنده است که عشایر این شهرستان در فصل تابستان به آنجا کوچ می‌کنند.

وی بیان کرد: منطقه دهلی مهرجان به دلیل نزدیک بودن به جنگل و کوهستان دارای حیوانات وحشی بسیاری از قبیل خرس، پلنگ، خوک، گراز، کفتار است‌.

بخشدار بخش موگرمون شهرستان لنده خاطرنشان کرد: مردم عشایر در فصل تابستان به علت هوای سردسیری، وجود باغات مرکبات و گردو و جاذبه‌های گردشگری تابستان خود را در آنجا می‌گذرانند.

وی در خصوص حمله خرس به یکی از باغبان در دهلی مهرجان تصریح کرد: باغبان 61ساله ای که جهت آبیاری باغات خود به باغ رفته و در آنجا شاهد حضور خرس بوده با حمله خرس وحشی مواجه شده و وی ‌از ناحیه دست راست زخمی و فرار کرده است.

محتشم عنوان کرد: بعد از اعزام به مرکز بهداشت درمانی لنده به دهدشت، مرکز شهرستان کهگیلویه منتقل شده و از آنجا به امیدیه استان خوزستان که به علت جراحت شدید به بیمارستان نفت اهواز منتقل و جهت عمل دست بستری شده است.

بخشدار بخش موگرمون شهرستان لنده در پایان اضافه کرد: خرس فرار کرده و هیچگونه آسیبی به این حیوان وارد نشده و حال عمومی باغبان نیز خوب است.

انتهای پیام

کد N981543

وبگردی