آفتاب

کتک زدن کارگر مصری توسط نماینده اردنی، امان را پاسخگو ساخت

کتک زدن کارگر مصری توسط نماینده اردنی، امان را پاسخگو ساخت

اقدام یک نماینده اردنی و برادرش در حمله به یک تبعه مصری در اردن در رسانه‌ها بازخورد پیدا کرد و دولت اردن را به خط بحران کشاند و امان تاکید کرده است که حق این مهاجر مصری برای رسیدگی عادلانه به پرونده‌اش را تضمین می‌کند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نوشته روزنامه رای الیوم، محمد مومنی، سخنگوی دولت اردن تاکید کرد که کشورش به مهمانان عرب مقیم این کشور احترام می‌گذارد.

فایل ویدیویی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد که نشان می‌داد زید شوابکه، نماینده اردنی با یک کارگر مصری به نام خالد السید یمنی عثمان در شهر العقبه بد صحبت می‌کند و سپس همراهان او این کارگر مصری را به شدت به باد کتک می‌گیرند، مردم نیز به این فیلم واکنش نشان دادند و خواهان مجازات عاملان این اقدام شدند.

سفارت مصر سرکنسول خود را در العقبه برای پیگیری این مساله فرستاد و یک وکیل را برای پیگیری این مساله مامور کرد.

در همین حال این نماینده اردنی کتک زدن این مهاجر مصری را تکذیب و تاکید کرد که برادرش او را کتک زده است.

طبق این فایل ویدیویی، این نماینده اردنی از این کارگر می‌خواهد تا غذایش را زودتر بیاورد اما این کارگر به همکار خود می‌گوید که غذا را زودتر آماده کند و این کار به مذاق نماینده اردنی خوش نمی‌آید و فریاد می‌زند: «تو برو! زودباش ای سگ!» پس کفشش را درمی‌آورد و کارگر را با آن می‌زند و پس از آن نیز یکی از همراهان و برادرش این کارگر را به باد کتک می‌گیرند.

انتهای پیام

کد N981369

وبگردی