آفتاب
دامادی:

مجلس دستاورد بزرگ هسته‌ای را ارج نهد

مجلس دستاورد بزرگ هسته‌ای را ارج نهد

نماینده مردم ساری در مجلس شورای اسلامی از مجلس خواست دستاورد بزرگ هسته‌ای را ارج نهد و همگام با دولت و ملت به حمایت از برجام برخیزد.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، محمد دامادی در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز دوشنبه مجلس، اظهار کرد: مقام معظم رهبری در بزنگاه‌های پرخطر چراغ هدایت و پشتوانه عظیم ملت و کشور بودند؛ چه در خصوص حادثه تأسف‌بار منا که دیوار شرم و بی‌آبرویی را بر سر مسئولان بی‌کفایت برگزارکننده‌اش فرو ریخت و چه در دوران پرتلاطم مذاکرات هسته‌ای که یقیناً چنین پشتوانه بی‌نظیری دلگرم کننده تیم مذاکره کننده بود تا جایی که شرایط بازی برد- برد مهیا شد و در کنار قدرت نظامی قدرت مذاکره حکیمانه نیز فراهم شد تا ایران امروز محور صلح و اقتدار در خاورمیانه باشد.

وی افزود: از مجلس شورای اسلامی انتظار می‌رود این دستاورد بزرگ ملی را ارج نهد و همگام و همدل با دولت و ملت به حمایت حکیمانه از برجام و آینده کشور بیندیشد.

نماینده مردم ساری در مجلس با اشاره به آمار بالای بیکاری در استان مازندران،‌ وجود انفعال در حوزه صنعت استان و بی‌توجهی به موضوع گردشگری و حفظ منابع طبیعی را مورد توجه قرار داد.

وی خواستار برخورد با فساد سیستماتیک در کشور شد و افزود: به نظر می‌رسد امروز بروز استعدادها در استان مازندران به دلیل آنچه در گذشته برای نخبگانش پیش آمده چندان مهیا نیست چرا که در هنگام توزیع ثروت و امکانات شایستگان نامحرم شمرده می‌شوند.

دامادی در پایان گفت: پیام مردم استان در آستانه سفر آقای روحانی به مازندران این است که منطقه ‌آزاد امیرآباد تا فرح‌آباد ساری، نوشهر و بابلسر کف مطالبه مردمی با چنین پتانسیل و گذشته‌ای است.

انتهای پیام

کد N981121

وبگردی