آفتاب
درخواست نجف‌نژاد از رئیس جمهور،

بابلسر به عنوان منطقه آزاد مازندران معرفی شود

بابلسر به عنوان منطقه آزاد مازندران معرفی شود

نماینده مردم بابلسر در مجلس طی تذکری از رئیس جمهور درخواست کرد تا در سفری که به استان مازندران خواهد داشت با توجه به کارشناسی‌های انجام شده بابلسر را به عنوان مرکزیت منطقه آزاد مازندران انتخاب و معرفی کند.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایسنا، مقداد نجف نژاد طی تذکر شفاهی خود در جلسه علنی امروز مجلس اظهار کرد: اساس منطقه آزاد بر مبنای اقتصاد مقاومتی شناخت مزیت‌ها و استفاده از فرصت‌ها است لذا با توجه به دستور رئیس منطقه آزاد کشور و پیگیری‌های استان مازندران به مدت یک سال 40 شاخص برای مکان‌یابی منطقه آزاد در استان مازندران مورد بررسی و مطالعه قرار گرفت.

نماینده مردم بابلسر در مجلس با اشاره به سفر رئیس جمهور به مازندران اظهار کرد:‌ اکنون که در آستانه سفر رئیس جمهور به مازندران هستیم تقاضای استان مازندران و مردم این استان این است که بر اساس نتیجه کارشناسی که انجام شده منطقه آزاد بابلسر به عنوان مرکزیت منطقه آزاد مازندران شناخته شود.

وی در پایان حضور سرمایه گذاران در این منطقه و وجود دو بندر در شهرستانهای بابلسر و فریدون کنار را از جمله برخی از امتیازات این شهرستان برای منطقه آزاد شناخته شدن عنوان کرد.

انتهای پیام

کد N981059

وبگردی