آفتاب
یک نماینده پیشین مجلس :

حواشی مجلس باعث شده آلام و دردهای مردم مورد غفلت قرار گیرد ‌

حواشی مجلس باعث شده آلام و دردهای مردم مورد غفلت قرار گیرد ‌

یک نماینده پیشین مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی گفت: حواشی مجلس باعث شده آلام و دردهای مردم مورد غفلت قرار بگیرد.

جواد آرین منش در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)-منطقه خراسان- با بیان اینکه مجلس به جای پرداختن به مسائل مهم و تعیین کننده نظیر پیشگیری از مفاسد اقتصادی که رهبری نیز بارها بر آن تاکید کردند با مسائل حاشیه‌ای درگیر شده است ، اظهار کرد: نظارت بر مشکلات مردم مثل بیکاری، تورم و مشکلات اجتماعی فراوان مورد غفلت قرار گرفته و تندروی ها و افراطی گری ها باعث شده مجلس به حاشیه رانده شود.

وی با بیان اینکه حواشی مجلس باعث شده آلام و دردهای مردم مورد غفلت قرار بگیرد، افزود: پرداختن به مسائل حاشیه ای و تقابل با دولت، چوب لای چرخ دولت گذاشتن، ممانعت از توسعه روابط دیپلماتیک و کند کردن روند تحقق مذاکرات و عمده کردن مسائل کوچک و حاشیه ای و غلبه حاشیه ها توسط افراطیون باعث شده تا مجلس عملکرد قابل قبولی از خود ارائه نکند.

این نماینده پیشین مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: چه کسی گفته دست دادن وزیر امور خارجه کشورمان با رئیس جمهور آمریکا با غیرت دینی و ملی ما منافات دارد، اینکه امروز ایران یک طرف میز مذاکره و ۶ قدرت جهانی در طرف دیگر ما قرار دارند و با یکدیگر سر مسائل هسته ای چانه زنی می کنند بیانگر اقتدار جمهوری اسلامی ایران است نه ذلت و دلدادگی.

وی در خصوص اهانت‌هایی که از سوی برخی نمایندگان به وزیر امور خارجه صورت می‌گیرد گفت: فراموش نکنیم که آقای ظریف که امروز بخاطر مواجه شدن ودست دادن با رییس جمهور آمریکا مورد حملات گسترده وشدیدترین اهانتها از سوی افراطیون آن هم از تریبون مجلس قرار می‌گیرد همان فردی است که چندی قبل به عنوان رییس تیم مذاکره کننده هسته‌ای ایران با شش قدرت بزرگ از سوی رهبر معظم انقلاب به عنوان فردی امین، غیور، شجاع، متدین ودلسوز مورد تقدیر قرار گرفت.

آرین‌منش ادامه داد: شخصیتی که در راس یک تیم دیپلماتیک طولانی ترین مذاکرات هسته‌ای تاریخ را مدیریت کرد و از منافع ملی شجاعانه دفاع کرد و رهبر معظم انقلاب نیز بر تدین ودلسوزی او صحه گذاشت آیا شایسته چنین عبارات وکلمات زشت وسخیف آنهم از تریبون خانه ملت در سالی که سال همدلی وهمزبانی دولت وملت است می‌باشد؟ شنیدن برخی عبارتها آن هم از زبان کسی که خود را نماینده ملت می‌داند نه تنها توهین به وزیر مملکت بلکه اهانت به مردم آن حوزه انتخابیه است.

انتهای پیام

کد N980824

وبگردی