آفتاب
سردار مومنی خبر داد

آماده‌باش انتخاباتی ناجا

آماده‌باش انتخاباتی ناجا

جانشین فرمانده ناجا از آمادگی پلیس برای برگزاری دو انتخابات امسال خبر داد.

به گزارش خبرنگار «انتظامی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، سردار اسکندر مومنی صبح امروز در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای یگان ویژه ناجا با بیان اینکه فاجعه منا به دلیل ناکارآمدی و بی‌کفایتی آل‌سعود رخ داد، گفت: من این فاجعه را به مردم و به ویژه خانواده جانباختگان تسلیت عرض می‌کنم.

وی یگان ویژه را یگانی راهبردی و انقلابی برای دفاع از انقلاب اسلامی دانست و گفت: این یگان با انگیزه و با ایمان آماده اجرای مأموریت‌های خود در سراسر کشور است.

جانشین فرمانده ناجا با بیان اینکه یگان ویژه آموزش دیده و آشنا به آخرین تکنیک‌های روز دنیاست، خاطرنشان کرد: این نیرو دارای تجهیزات به روز است و آخرین تجهیزات را برای دفاع از انقلاب در اختیار دارد.

مومنی با بیان اینکه قدرت تحرک بالا و آمادگی در اجرای مأموریت‌ها از ویژگی‌های یگان ویژه است، اظهار کرد: سال گذشته مأموریت بزرگی از سوی یگان ویژه برگزار شد و آن تامین امنیت زائران عتبات بود. امسال نیز این وظیفه به بهترین شکل انجام می‌شود و علاوه بر آن ما آماده می‌شویم که نظم و امنیت برای برگزاری دو انتخابات پرشور در زمستان امسال را برگزار کنیم.

جانشین فرمانده ناجا با بیان اینکه یگان ویژه با انجام آموزش و مانور به قانون‌شکنان نشان می‌دهد که ما آماده‌ایم گفت: با وجود شما دشمن جرأت ایجاد ناامنی در کشور را نمی‌کند و اگر هم چنین اتفاقی بیفتد به بهترین شکل ممکن پاسخ مناسبی به آنان داده خواهد شد.

انتهای پیام

کد N980784

وبگردی