آفتاب

امضای تفاهم‌نامه بین تربیت بدنی آموزش و پرورش و سازمان ورزش بسیج

امضای تفاهم‌نامه بین تربیت بدنی آموزش و پرورش و سازمان ورزش بسیج

به منظور تقویت، توسعه و تحکیم ارزش‌های اسلامی در بین دانش‌آموزان تفاهم‌نامه همکاری بین معاونت تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش و سازمان ورزش بسیج منعقد شد.

به گزارش ایسنا، این تفاهم‌نامه همکاری با حضور مهرزاد حمیدی معاونت تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش و سرتیپ دوم پاسدار سردار کاظم یزدانی مسئول سازمان ورزش بسیج با هدف بهره‌برداری بهینه از ظرفیت‌ها و امکانات بالقوه دو طرف در راستای ارتقای فرهنگ و تفکر بسیجی در میان دانش‌آموزان و توسعه ورزش همگانی و کاهش آسیب‌های اجتماعی در سطح جامعه به امضای طرفین رسید.

در این تفاهم‌نامه تعهدات معاونت تربیت بدنی و سلامت شامل همکاری با سازمان ورزش بسیج به منظور اجرا کردن نظام استعدادیابی و طرح پرورش دانش‌آموزان مستعد و ترغیب و تشویق دانش‌آموزان جهت حضور در برنامه‌های ورزش همگانی بسیج پیش‌بینی شد.

همچنین سازمان بسیج ورزش نیز در این تفاهم‌نامه متعهد شد تا بستر مناسب جهت استفاده دانش‌آموزان مستعد از امکانات ورزشی پایگاه‌های استعدادیابی بسیج را فراهم کند.

در ضمن تعامل و همکاری سخت‌افزاری و نرم‌افزاری در راستای توسعه برنامه‌های ورزشی در بین دانش‌آموزان از دیگر تعهدات سازمان تربیت بدنی بسیج در این تفاهم‌نامه بود.

این تفاهم‌نامه که مشتمل بر 6 ماده است، امروز به امضای طرفین رسید و برای مدت دو سال قابل اجرا خواهد بود.

انتهای پیام

کد N980181

وبگردی