آفتاب

زمانیان: با جنایت آل سعود برخورد شود

زمانیان: با جنایت آل سعود برخورد شود

یک عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس معتقد است اساس اقتدار ملی حفظ روحیه انقلابی‌گری است و نه ارتباط ذلیلانه با استکبار و ایادی استکباری.

به گزارش خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، سیدسعید زمانیان دهکردی در نطق میان دستور خود در جلسه علنی امروز مجلس ضمن تسلیت به مناسبت کشته شدن حجاج در منا، گفت: این فاجعه به دلیل بی‌لیاقتی و بی‌کفایتی آل سعود خائن و منفور اتفاق افتاد و حجاج مظلومانه به لقاء حق شتافتند که از مسئولین مربوطه می‌خواهیم به جد با این جنایت و خیانت از طریق دیپلماسی و دستگاه‌های بین‌المللی برخورد شود.

وی ادامه داد: مردم ما انتظار دارند با کسانی که امنیت و منافع ملی ما و همه مسلمانان جهان را به خطر انداختند مبارزه‌ای واقعی داشته باشند.

نماینده مردم شهرکرد در مجلس خاطرنشان کرد: اجرای دقیق منویات رهبری در کلیه زمینه‌ها و رعایت همه خطوط قرمز توسط دولت و همه مسئولین را خواستاریم و باید توجه داشته باشیم که دیپلماسی قوی و قدرتمند می‌تواند ضامن منافع ایران اسلامی و همه مسلمانان جهان باشد. کشورهای خائن و کسانی که دست در دست آمریکای جنایتکار دارند باید بدانند برخورد ما برخوردی خشن و سخت خواهد بود و دولتمردان ما نیز بدانند آمریکا شیطان بزرگ است که این شیطان از ابلیس هم بدتر است.

زمانیان با بیان اینکه هیچ کس حق ندارد این شیطان بزرگ را بزک کند و به عنوان فرشته نجات مطرح نماید، تصریح کرد: آمریکا دشمن بشریت است، آمریکا هیچ جایگاهی در ایران اسلامی ندارد و مردم ما با همه توان با کسانی که بخواهند راه نفوذ این جرثومه فساد را باز کند برخورد خواهد نمود.

وی افزود: اساس اقتدار ملی، اقتصاد قوی و مقاوم،‌ علم پیشرفته و روزافزون و حفظ روحیه انقلابی‌گری در همه مردم است و نه ارتباط ذلیلانه با استکبار و ایادی استکباری.

ادامه دارد

کد N979998

وبگردی