آفتاب

جلسه مهم با حضور استقلالی ها/سرانجام امروز معلوم می شود چه کسی 40 هزار دلار ریوالدو را برداشته!

جلسه مهم با حضور استقلالی ها/سرانجام امروز معلوم می شود چه کسی 40 هزار دلار ریوالدو را برداشته!

امروز یکشنبه جلسه مهمی در وزارت ورزش برگزار می شود تا تکلیف پرونده جنجالی ریوالدو مشخص شود.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ هنوز کسی نمی داند 40 هزار دلار پول قرارداد ریوالدو به کجا رفته و چه فرد یا افرادی آن را برداشته اند. در همین راستا قرار است امروز جلسه ای در وزارت ورزش برگزار شود و سرانجام مسئولان توضیحات شفافی در این باره بدهند. حمیسی رئیس حراست فدراسیون فوتبال در این باره به خبرآنلاین می گوید: «در ادامه جلسات قبلی امروز هم جلسه خواهیم داشت. ما صحبت های ریوالدو را شنیدم. طرف دیگر هم باید بیاید و حرف هایش را بزند. ما در این مدت بیشتر تلفنی با افراد درگیر پرونده صحبت کردیم. انشالله در جلسه امروز تکلیف مشخص می شود.»
او در پاسخ به این سوال که آیا ریوالدو مدعی شده که 100 هزار دلار از قراردادش را قرار نبوده بگیرد، می گوید: «ادعا که زیاد است. ولی ما باید حرف های طرف مقابل را هم بشنویم.» حمیسی ادامه می دهد: «موضوعی را که گفتید دقیقا خود ریوالدو نگفته و بیشتر نقل و قول است. متاسفانه ایجنت ریوالدو هم نبوده که توضیح بدهد به خاطر همین موضوع پیچیده شده است.»
در جلسه امروز قرار است علاوه بر حسنی خو مدیر کل حراست وزارت ورزش، حمیسی، علیپور دبیر سابق ستاد منشور اخلاقی، افشارزاده مدیرعامل استقلال، نظری جویباری و امیری دو معاون نقل و انتقالات استقلال، امیر مظلومی مدیر برنامه های ایرانی ریوالدو و بزرگی معاون حقوقی استقلال حاضر باشند. البته بعید به نظر می رسد تمام استقلالی های دعوت شده، به حراست وزارت ورزش بروند.


252 41

 

کد N979986

وبگردی