آفتاب
یک کارشناس مهدویت:

امروز دشمنان دین و ایمان جوانان را هدف قرار داده‌اند

امروز دشمنان دین و ایمان جوانان را هدف قرار داده‌اند

یک استاد کانون تخصصی مهدویت قم با اشاره به برنامه‌ریزی دشمنان در دنیای مجازی برای ضربه زدن به اسلام و مخدوش کردن چهره آن گفت: امروز دشمنان از طریق شبکه‌های ماهواره‌ای و مجازی دین و ایمان جوانان را هدف قرار داده‌اند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه کرمانشاه، حجت‌الاسلام محمود اباذری در مراسم افتتاحیه نهمین دوره همایش کشوری 313 یار موعود با موضوع امام شناسی، غدیر را اکمال دین نبوی دانست و گفت: اگر غدیر را از دین اسلام حذف کنیم هیچ چیز از آن باقی نمی‌ماند.

اباذری نپذیرفن غدیر را به معنای از دست دادن توحید دانست و گفت: خداوند در قرآن کریم می‌فرماید ولایتی که رسول بر ما دارد از ولایتی که ما بر خودمان داریم برتر است و خود پیامبر(ص) در خطبه غدیر گفته تکلیف بعد از پیامبر را کسی تعیین می‌کند که خود رسول الله او را تعیین کند که او هم از طرف خداوند به او جانشینی داده شود.

وی در ادامه اشاره‌ای هم به برنامه ریزی دشمنان در دنیای مجازی برای ضربه زدن به اسلام و مخدوش کردن چهره آن داشت و گفت: امروز شبکه‌های ماهواره‌ای و شبکه‌های مجازی همه هجوم آورده‌اند که دین و ایمان را از جوانان جامعه بگیرند و در چنین شرایطی اگر کسی بتواند ایمانش را حفظ کند، خداوند پاداش زیادی را برای او در نظر خواهد گرفت.

رضا فرخشاهی دبیر همایش313 یارموعود نیز در ادامه این همایش گفت: از چهار سال پیش تاکنون همایش 313 یار موعود در کرمانشاه برگزارشده و تاکنون توانسته‌ایم در این شهر بیش از 4000 نفر از افراد مختلف جامعه را طی هشت دوره گذشته توسط مبانی مهدویت در این کلاس‌ها آموزش دهیم.

فرخشاهی گفت: این همایش روزهای جمعه برگزار می‌شود و سخنرانان آن از اساتید کانون تخصصی مهدویت قم هستند.

وی همزمان شدن برگزاری نخستین جلسه نهمین دوره همایش با موضوع امام شناسی با عید سعید غدیر خم را اتفاقی مثبت ارزیابی و ابراز امیدواری کرد: این همایش‌ها بتواند نقش مهمی در تبیین جایگاه امامت داشته باشد.

انتهای پیام

کد N979532

وبگردی