آفتاب

روسیه: آماده همکاری بین‌المللی در مبارزه با داعش هستیم

روسیه: آماده همکاری بین‌المللی در مبارزه با داعش هستیم

یک مقام ارشد نظامی روسیه گفت که وزارت دفاع این کشور برای همکاری با تمامی کشورهای علاقه‌مند در عملیات‌های نظامی علیه گروه‌های تروریستی در سوریه آمادگی دارد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، آندری کارتاپولوف، رییس بخش عملیات‌های ستاد مشترک روسیه گفت: هرچند روسیه از تمامی کشورهایی که راغب به مبارزه با داعش هستند خواسته است اطلاعات خود را درباره مواضع داعش در سوریه و عراق با مسکو به اشتراک بگذارند، اما در این میان تنها دمشق، تهران و بغداد تاکنون با ما همکاری داشته‌اند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد:‌ اما با این حال ما هنوز آماده مذاکره با تمامی کشورهایی هستیم که به مبارزه با داعش علاقه‌مند هستند و در این راستا از هر اقدام سازنده‌ای استقبال می‌کنیم.

کارتاپولوف گفت، یگان حملات هوایی روسیه در سوریه حملات خود را علیه تروریست‌ها شدت خواهد داد. وی در مرکز کنترل دفاع ملی روسیه گفت: ما نه تنها می‌خواهیم به این حملات ادامه دهیم، به آن شدت هم خواهیم داد. یگان هوایی روسیه فعلا مراکز فرماندهی، انبارهای مهمات، مراکز ارتباطی، کارخانه‌های کوچک تسلیحات و مراکز آموزش تروریست‌ها را هدف می‌گیرد.

از سوی دیگر، ایگور کاناشنکوف، سخنگوی وزارت دفاع روسیه گفت: جنگنده‌های روسی با بمب‌های هدایت شونده اردوگاه داعش را در منطقه معرة النعمان در استان ادلب هدف قرار دادند.

انتهای پیام 

کد N979430

وبگردی