آفتاب

مجتهد: جانشین ولیعهد عربستان در حال تمرین جانشینی پدرش است

مجتهد: جانشین ولیعهد عربستان در حال تمرین جانشینی پدرش است

واحدمرکزی خبر نوشت: یکی از پایگاههای خبری از آموزش محمد بن سلمان جانشین ولیعهد عربستان برای یادگیری نحوه سخنرانی و نحوه رو به رو شدن با مردم خبر داد و هدف از این کار را آماده کردن وی برای جانشینی پدرش اعلام کرد.

به گزارش مونیتورینگ خبرگزاری صدا و سیما به نقل از پایگاه اینترنتی خبری شئوون خلیجیه،‌مجتهد وبلاگ نویس مشهور عربستانی و از مخالفان سعودی در خارج نوشت گامهایی برای آماده سازی محمد بن سلمان برای جانشینی پدرش سلمان بن عبد العزیز برداشته شده است که نحوه روبرو شدن با مردم و آموزش نحوه سخنرانی و حضور در کنفرانسهای خبری از جمله آنهاست.
مجتهد در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت در راستای آماده سازی محمد بن سلمان برای جانشینی پدرش گامهایی برداشته شده است چرا که او در روبرو شدن با مردم و نحوه گفتگو در کنفرانس خبری و امثال آن مشکل دارد.
وی افزود کارشناسان روابط عمومی توصیه کرده اند او در یک سالن خالی سخنرانی کند و سپس سالن به تدریج با برادرانش پر شود تا تمرین سخنرانی در جمع کند.
مجتهد بین محمد بن سلمان و متعب بن عبد الله مقایسه کرد و گفت متعبد بن عبد الله سه بار از مواضع نظامی در نجران دیدار کرده است اما سلمان از نیروهای ارتش بازدید نکرده است و محمد بن نایف ولیعهد عربستان نیز هرگز از نیروها در مرزها بازید نکرده است و محمد بن سلمان فقط سفر نمایشی در اول جنگ از پایگاه خمیس مشیط داشت. علاوه بر اینکه سلمان بیشتر وقتش را در خارج برای خوشگذرانی صرف می کند.

4949

کد N979294

وبگردی