آفتاب

مجد هاشمی: با احیای غدیر ریشه فساد از جوامع کنده می شود

مجد هاشمی: با احیای غدیر ریشه فساد از جوامع کنده می شود

امام جماعت مسجد غدیرخم گفت: تمام مشکلات و ناهنجاری های جوامع بشری با احیای ارزش های الهی حل می شود و اگر غدیر احیا شود ریشه فساد از جوامع کنده می شود.

به گزارش خبرنگار دین و اندیشه خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، آیت الله سید جلال مجد هاشمی با بیان این مطلب اظهار کرد: غدیر مجموعه ای از ارزش های بی نهایت الهی است که باید ابعاد گوناگون آن بررسی، تجزیه و تحلیل شده و به مردم ارایه شود و این وظیفه سنگینی است که بر دوش همگان است.

وی با بیان اینکه تمام ارزش های الهی در غدیر خلاصه شده است،گفت: غدیر روز اتصال و ارتباط جامعه با خداست و ما شیعیان به این حقیقت رسیده ایم.

وی ادامه داد: آیت الله خزعلی (ره)می فرمودند که همه روحانیون و دست اندرکاران باید دست به دست هم دهند و غدیر گم شده فراموش شده را احیا کنند.

مجدهاشمی با بیان اینکه شرط قبولی رسالت همه انبیاء مساله غدیر است، تصریح کرد: غدیر رسالت پیامبر اسلام را تمام می کند و وقتی رسالت پیامبر کامل شد رسالت دیگر پیامبران کامل می شود.

امام جماعت مسجد غدیر با تاکید بر اینکه محتوای غدیر احیاکننده وحی و دین خدا و احیا کننده همه ارزش های الهی است، اظهار کرد: موضوع غدیر خیلی با ارزش است و به این راحتی نمی توان به عمق غدیر پی برد.

وی افزود: همچنین اگر غدیر احیا شود مساله مهدویت حل می شود و شرط ظهور امام زمان(عج) آماده شدن زمینه است که محتوای غدیر آن زمینه را فراهم می کند.

وی تاکید کرد: اگر غدیر نداشته باشیم عاشورا، مهدویت و ظهور و اسلام نیز نداریم.

امام جماعت مسجد غدیر که امروز نماز عید غدیرخم به امامت وی در این مسجد اقامه شد، بر ترویج فرهنگ غدیر و اقامه نماز غدیر از سوی همگان مخصوصا رسانه ها تاکید کرد.

انتهای پیام

کد N978703

وبگردی