آفتاب

تیراندازی نزدیک مقر پلیس در پایتخت استرالیا

تیراندازی نزدیک مقر پلیس در پایتخت استرالیا

در جریان حادثه تیراندازی امروز (جمعه) در نزدیکی یکی از مقرهای پلیس شهر سیدنی پایتخت استرالیا، دست‌کم دو نفر کشته شدند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از خبرگزاری فرانسه، در جریان حادثه تیراندازی در نزدیکی مقر پلیس استرالیا در منطقه پاراماتا واقع در غرب سیدنی دست‌کم یک کارمند نیروی پلیس این کشور به ضرب گلوله کشته شد.

براساس رسانه‌های محلی دست‌کم یک فرد مسلح در این حادثه به روی یکی از کارمندان فناوری اطلاعات نیروی پلیس نیو ساوث ولز در خارج از مقر فرماندهی مبارزه با جرم ایالتی که در آن کارگاهان ارشد پلیس این کشور حضور دارند، شلیک کرد. به دنبال این حادثه یکی از افسران پلیس نیز پاسخ این تیراندازی را با آتش داد.

در پی این حادثه نیروهای پلیس خیابان چارلز در منطقه پاراماتا را مسدود کردند.

یک سخنگوی پلیس استرالیا اظهار کرد: به نظر می‌رسد یکی از افسران پلیس با کشیدن اسلحه خود به یک گزارش درباره اینکه شخصی هدف تیراندازی قرار گرفته پاسخ داد. در محل این تیراندازی دو نفر کشته شدند.

شاهدان عینی گزارش دادند در خیابان مذکور دست‌کم دو جسد که یکی از آنها غرق در خون بود روی زمین بود. یک منبع خبری در پلیس استرالیا تایید کرد در یک هفته گذشته زمزمه‌هایی درخصوص اینکه احتمال حمله علیه مقر پلیس پاراماتا وجود دارد، مطرح شده بود.

پلیس نیو ساوث ولز تایید کرد که یکی از ماموران پلیس فرد مسلح را به ضرب گلوله کشته است. به گفته این پلیس، فرد مسلح پس از آنکه یک نفر را کشت هدف گلوله این نیروها قرار گرفت.

انتهای پیام

کد N978660

وبگردی