آفتاب
آغاز هفته ناجا از فردا

فرمانده ناجا خبر داد: انهدام 2575 باند و کشف 538 تن موادمخدر طی یکسال اخیر

فرمانده ناجا خبر داد: انهدام 2575 باند و کشف 538 تن موادمخدر طی یکسال اخیر

فرمانده نیروی انتظامی در نمازجمعه این هفته تهران باارایه گزارشی از برخی از اقدامات ناجا در یکسال گذشته از ارائه 89 میلیون نفر خدمت به شهروندان در یکسال گذشته خبر داد.

به گزارش خبرنگار «انتظامی» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، سردار حسین اشتری در آستانه هفته ناجا در پیش‌خطبه‌های نماز جمعه تهران سخنانش را با اشاره به فاجعه منا آغاز کرد و گفت: آرزوی علو درجات را برای حجاجی دارم که متاسفانه به دلیل بی‌کفایتی و غرور جاهلانه مسوولان سعودی، غریبانه و مظلومانه جان خود را از دست دادند.

وی با بیان اینکه هفته ناجا با شعار «اقتدار پلیس، همدلی، همزبانی، امنیت و آرامش» از فردا آغاز خواهد شد، به برخی از اقدامات نیروی انتظامی در یک سال گذشته اشاره کرد و گفت: تلاش برای تبدیل ناجا به سازمانی متدین و انقلابی از اقدامات ما بوده که این مهم حاصل زحمات همه فرماندهان بوده است.

رییس پلیس کشور از ارائه 89 میلیون نفر خدمت به شهروندان در یکسال گذشته خبر داد و افزود: این خدمات شامل ارائه گذرنامه، صدور گواهینامه، استعلام‌های مختلف شامل سوءپیشینه و ... ، شماره گذاری خودرو، کارت‌های سربازی و ... می‌شود.

به گفته اشتری، در طول یکسال بیش از 13 میلیون تماس نیز با سامانه 110 تماس برقرار شد.

وی ادامه داد: 1952 میلیارد تومان اموال مسروقه در یکسال گذشته کشف و به مالباختگان استرداد شد و 762 میلیارد تومان کالا و ارز قاچاق نیز توقیف شد.

فرمانده ناجا با بیان اینکه در یکسال گذشته کشقیات مواد مخدر افزایشی 20 درصدی داشته است، اظهارکرد: 2575 باند مواد مخدر در یکسال گذشته شناسایی و منهدم و 538 تن انواع مواد مخدر نیز در این مدت از قاچاقچیان کشف شده است. که 80 درصد از این کشفیات مربوط به شرق کشور بوده است.

ادامه دارد...

کد N978534

وبگردی