آفتاب
با گرامیداشت یاد و خاطره حجّاج معراجی

سازمان تبلیغات اسلامی عید غدیر خم را به همگان تبریک گفت

سازمان تبلیغات اسلامی عید غدیر خم را به همگان تبریک گفت

سازمان تبلیغات اسلامی به مناسبت فرارسیدن هجدهم ذی‌حجه و عید سعید غدیر خم، فرارسیدن روز بزرگ ولایت و عید سعید غدیر خم را به همگان تبریک گفت.

سازمان تبلیغات اسلامی به مناسبت فرارسیدن هجدهم ذی‌حجه و عید سعید غدیر خم، فرارسیدن روز بزرگ ولایت و عید سعید غدیر خم را به همگان تبریک گفت.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، در این پیام آمده است:

«الحمدلله الذی جعلنا من‌ المتمسکین بولایت امیرالمومنین علی ‌بن ‌ابی‌طالب علیه‌السلام.

غدیر تجلی اراده خداوند و نقطه عطفی در تاریخ بشریت است.

غدیر یک مکان محدود نیست، بلکه بی‌منتها و جاودانه است. زنجیره تداوم ایمان، وجدان پاک هستی و نبض حیات حقیقت است. زهی سعادت که با غدیر آشناییم و به آن مهر می‌ورزیم و در سایه‌سار نخل ولایت، نفسی تازه می‌کنیم و در تداوم پیمودن راه حق به افق‌های روشن دوردست چشم می‌دوزیم.

ما با غدیر زنده‌ایم و از دریای بیکرانه‌ای که در غدیر از فراز دست رسول صلی‌الله علیه و آله بر سرزمین بشریت جاری شد، طراوت و روشنایی می‌گیریم و دست تولّی به دامن خورشید می‌زنیم. عید غدیر امسال در حالی فرا رسیده که دل‌های مسلمین سراسر جهان و به خصوص ما ایرانیان هنوز از داغ کشته شدن زائران حرم امن الهی جریحه‌دار و متألم است. با این همه، یادآوری این واقعیت که قربانیان آن حادثه‌ی مصیبت‌بار هنگام لبیک‌گفتن به دعوت خداوند و در حین انجام مناسک حج در سرزمین مقدس منا، جان خود را تقدیم حضرت احدیت نموده‌اند، مرهمی بر قلوب متألم ملت ماست. بدون تردید، آن عزیزان مقامی رفیع نزد خداوند متعال دارند که اجری عظیم در خزانه‌ی ذات لایزالش را برای آن معراجیون سعادتمند به ارمغان خواهد آورد.

سازمان تبلیغات اسلامی، ضمن آنکه از خداوند رحمان و رحیم مسئلت می‌نماید شهدای واقعه‌ی روز عید اضحی را در روضه‌ی رضوان و در جوار خاصه‌ی خویش قرار دهد، فرارسیدن عید بزرگ ولایت، عید سعید غدیر خم و روز اکمال دین و اتمام نعمت الهی بر بندگان را به عموم ملت مسلمان و ولایتمدار ایران تبریک و تهنیت عرض نموده، از خداوند منان مسئلت دارد تا همگی ما را از متمسکین راستین به ولایت مولی‌الکونین امیرالمومنین علی علیه‌السلام محسوب فرماید.»

انتهای پیام

کد N978363

وبگردی