آفتاب
/فاجعه منا/

پیام تسلیت رئیس سازمان اوقاف در پی عروج عارفانه پنج تن از اعضای کاروان قرآنی در منا

پیام تسلیت رئیس سازمان اوقاف در پی عروج عارفانه پنج تن از اعضای کاروان قرآنی در منا

نماینده ولی فقیه و رئیس سازمان اوقاف وامور خیریه با صدور پیامی عروج عاشقانه مهاجران الی‌الله محسن حاجی‌حسنی کارگر، حسن دانش، امین باوی، فواد مشعلی و سعید سعیدی‌زاده از اعضای کاروان قرآنیان اعزامی جمهوری اسلامی را در فاجعه منا تسلیت گفت.

به گزارش گروه دریافت خبر خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، متن کامل پیام حجت‌الاسلام والمسلمین محمدی به این شرح است:

«و من یخرج من بیته مهاجرا الی الله و رسوله ثم یدرکه الموت فقد وقع اجره علی الله»

فاجعه تلخ و سراسر غم و اندوه منا در مکه مکرمه متاسفانه موجب جان باختن جمع کثیری از حجاج بیت الله الحرام و زائران حرم امن الهی در روز عید سعید قربان شد. در این فاجعه سهمگین و دردناک، متاسفانه چهره های ارزشمند و عزیزی از جامعه قرآنی کشورمان نیز جان به جان آفرین تسلیم کرده و در این سفر نورانی به دیار معبود شتافتند. در آستانه عید سعید غدیر خم مطلع شدیم با پایان یافتن عملیات جستجو ی مفقودین، علاوه بر حاج محسن حاجی حسنی کارگر قاری بین المللی و حاج امین باوی عضو گروه تواشیح باقر العلوم (ع) سه تن دیگر از عزیزان کاروان قرآنی حج آقایان حاج حسن دانش، حاج فواد مشعلی و حاج سعید سعیدی‌زاده در جمع قربانیان سرزمین منا جان خود را در طبق اخلاص نهاده و اسماعیل وار به لقای معشوق و دیار معبود شتافته اند.

اینجانب عروج عارفانه اعضای کاروان قرآنی را در این سفر نورانی به مقام معظم رهبری، جامعه قرآنی، خانواده های گرامی آن عزیزان سفر کرده و همه دلسوختگان تسلیت و تعزیت عرض می نمایم، برای روح بلند آن عزیزان به حق پیوسته رحمت واسعه الهی و برای خانواده های معزا و تمامی بازماندگان و وابستگان صبر جمیل و اجر جزیل را از پیشگاه حق تعالی مسألت می‌نمایم»

انتهای پیام

کد N978354

وبگردی