آفتاب
دبیر کل حزب اسلامی ایران زمین:

با سخنان قاطعنانه رهبری،‌ عربستان حساب کار خود را کرد

با سخنان قاطعنانه رهبری،‌ عربستان حساب کار خود را کرد

ابوالقاسم رئوفیان گفت: سخنان قاطع ، جامع و کوبنده مقام معظم رهبری واکنشی ازسوی عربستان را به دنبال داشت که نشان داد آن‌ها حساب کار خود را کرده اند.

عضو شورای عالی جبهه ایستادگی در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری دانشجویان ایران ( ایسنا)، با اشاره به سخنرانی مقام معظم رهبری اظهار کرد: سخنرانی مقام معظم رهبری ، روح مجددی در کالبد نیمه جان جامعه ما بعد از حادثه بسیار تلخ و ناگوار منا دمید و در واقع خون تازه ای در شریان‌های پیکر جامعه به جریان انداخت.

وی افزود: عمق این فاجعه آن قدر زیاد بود و این درد جانکاه چنان از سر حد خود گذشته بود که نیاز فراوانی به سخنان هوشمندانه و قاطعانه رهبری احساس می شد.

دبیر کل حزب اسلامی ایران زمین با بیان اینکه عربستان پس از سخنان رهبری، حساب کار خود را کرد، گفت: ساعاتی پس ازسخنان مقام معظم رهبری پادشاه عربستان مراتب تسلیت خود را علام کرد که نشان می داد آن‌ها حساب کار خود را کرده اند.

عضو شورای عالی جبهه ایستادگی تصریح کرد: سخنرانی مقام معظم رهبری هم مرهمی برای دردهای جامعه ما بود و هم شوکی بود که به حکام سعودی و رژیم سفاک آن‌ها وارد کرد تا بدانند اگر لازم باشد جمهوری اسلامی و مردم ایران تحت هدایت رهبری پاسخ دندان شکنی به آن‌ها خواهند داد.

وی در پایان نیز با اظهار امیدواری از اینکه از این پس شاهد حوادثی تلخ و ناگوار در سرزمین امن الهی نباشیم، تاکید کرد: بیان تسلیت از سوی دولت عربستان کافی نیست و آنها باید هرچه سریعتر اقدامات لازم را برای انتقال پیکرهای جان باختگان ایرانی به کشور فراهم سازند.

انتهای پیام

کد N978257

وبگردی