آفتاب

پربیننده های سیاسی 5 شنبه:واکنش یک مقام نظامی به حوادث منا/نظر مهاجرانی درباره موضع رهبر انقلاب

پربیننده های سیاسی 5 شنبه:واکنش یک مقام نظامی به حوادث منا/نظر مهاجرانی درباره موضع رهبر انقلاب

محسن رضایی با انتشار فیلمی در صفحه اینستاگرامش برای شهادت اعلام آمادگی کرده است.

رضایی در اين فيلم مي گويد: من خودم را آماده کرده ام. کاملا آماده ام و امیدوارموقعیتی فراهم شود که من به برادران شهیدم بپیوندم و این همه فاصله بین ما در حقیقت شکل نگیرد. اینجا را ببینید.

 عطاالله مهاجرانی گفت: صحبت های آیت الله خامنه ای در جمع نظامیان منتهای قدرت و منطق یک رهبر در حمایت از شهروندان کشورش است. اینجا را ببینید.

رهبر انقلاب درباره رفتار عربستان با جانباختگان ایرانی منا چه گفت؟

مقام معظم رهبری با تاکید بر اینکه اندک بی‌احترامی به حجاج ایرانی و عمل نکردن به وظایف در قبال بدن های مطهر موجب عکس‌العمل ایران خواهد شد، فرمودند: عکس العمل ایران سخت و خشن خواهد بود. اینجا را ببینید.

واژه «احمدی‌نژادی‌ها» را که می‌گویند منظور خود احمدی‌نژاد و شاید هم حلقه اول او نباشد بلکه باید احمدی‌نژادی‌ها را طیفی معرفی کرد که به هر صورت در دولت‌های نهم و دهم بسیار کوشیدند تا جایگاهی برای خود تبیین و تعریف کنند اما معمولا موفق نبوده و در رده‌های خیلی پایین ساختار نزدیکان به دولت قرار می‌گرفتند. اینجا را ببینید.

سخنگوی ارشد ستادکل نیروهای مسلح گفت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران آماده انجام هرگونه مأموریت درباره فاجعه منا هستند. اینجا را ببینید.

حال و هوای مجلس در جلسه ای که بیشترین انتقادات متوجه دست دادن ظریف بود

نمایندگان مجلس امروز در جلسه علنی از خبر دست دادن وزیر امورخارجه کشورمان با رئیس جمهور آمریکا در راهروهای سازمان ملل انتقاد کردند. اینجا را ببینید.

دو تن از نمایندگان مجلس در نطق های  خود به موضوع دست دادن ظریف و اوباما اشاره کردند. اینجا را ببینید.

ناطق نوری از خیر شکایتش از عبدالرضا داوری گذشت. این گزاره، در کنار مرگ تنها شاهد پرونده فساد میدان فاطمی در زندان و خبر برگزاری دادگاه بابک زنجانی در روز شنبه، پرونده‌های دولتی را که بنای پاکدستی و عدالت محوری داشت، در ذهن زنده می‌کند. اینجا را ببینید.

پیام تبریکی که وزیر آن را ابلاغ کرد

وزیر ورزش و جوانان پیام تبریک رهبر معظم انقلاب را برای موفقیت بانوان فوتسالیست ابلاغ کرد. اینجا را ببینید.

دبیر شورای عالی امنیت ملی با بیان اینکه امروز قبح همکاری با رژیم صهیونیستی توسط اعراب شکسته شده است، گفت: ربودن برخی فرماندهان نظامی و رکن‌آبادی در حادثه منا "تحلیل ذهنی و غیرواقعی" است. اینجا را ببینید.

/212 17

 

کد N978254

وبگردی