آفتاب

روایت میرتاج‌الدینی از ابراز تسلیت احمدی‌نژاد به مادر چاوز/ حافظه کوتاه (20)

روایت میرتاج‌الدینی از ابراز تسلیت احمدی‌نژاد به مادر چاوز/ حافظه کوتاه (20)

حضور محمود احمدی نژاد در مراسم درگذشت هوگو چاوز رئیس جمهور پیشین ونزوئلا با حاشیه ای همراه شد که تا مدت ها در فضای رسانه ای و سیاسی کشور خبرساز شد.

به گزارش خبرآنلاين، عکسي از حضور رئيس دولت دهم در اين مراسم حين تسلي خاطر مادر هوگو چاوز منتشر شد، که اعتراضات بسياري را برانگيخت.

اما حجت‌الاسلام والمسلمین سیدمحمد رضا میرتاج الدینی، معاون رییس جمهور وقت که همراه احمدي نژاد در اين سفر بود خبرسازي در اين باره را «شیطنت برخی از رسانه ها» خواند و گفت: متأسفانه برخی مجموعه‌ها و سایت های خبری به دنبال حاشیه سازی و اصلی کردن مسائل فرعی هستند و تلاش دارند حاشیه ها را پررنگ تر از متن کنند.

ايسنا در 19 اسفند ماه سال 91 نوشته که وی با تأکید بر اینکه برخی از رسانه‌ها به دنبال انحراف افکار عمومی از محتویات اصلی حضور رئیس جمهور در مراسم سوگواری مراسم هوگو چاوز هستند، افزود: زمانی که نام احمدی نژاد خوانده شد همه یک صدا ابراز احساسات کردند حتی در مسیری که به طرف جایگاه می رفتیم مردم شور و هیجان بی نظیری را از خود به نمایش گذاشتند و همگی اینها گویای نفوذ ملت ایران است در نزد ملت ونزوئلا است. ما باید این موفقیت ها را ارج بگذاریم نه آنکه با حاشیه سازی، پیروزی های به دست آمده را تحت شعاع قرار دهیم.

وی در گفت وگو با خبرنگار سیاسی شبکه ایران به شرح اتفاقات تسلیت رئیس جمهور به مادر و دختران هوگو چاوز اشاره کرد و بیان داشت: تمامی روسای جمهور به مادر چاوز تسلیت گفتند، اما مادر پیر چاوز وقتی احمدی نژاد را دید بسیار متاثر شد و بارها گفت: پسرم شما را خیلی دوست داشت و چند بار تاکید کرد شما همانند پسرم هستید. احمدی نژاد به مادر چاوز تسلیت گفت اما عکس منتشر شده در سایت ها، مصافحه و معانقه (اینکه مادر چاوز سر خود را بر دوش احمدی نژاد گذاشته باشد) را تکذیب می کنم.

از آنجایی که بنده و دکتر صالحی شاهد ماجرا بودیم، هنگامیکه مادر چاوز احمدی نژاد را دید به گریه افتاد و رئیس جمهور طبق معمول دست های خود را در مقابل هم فشرد و به عرض تسلیت به مادر چاوز پرداخت، اما به دلیل اینکه حال مادر چاوز دگرگون شده بود، با ابراز تأثر شدید ناگهان دستان خود را بر دست رئیس جمهور گذاشت اما احمدی نژاد دست‌هایش را می‌کشید!

او در حالي اين سخنان را مطرح کرد که در برخي عکس هاي منتشره ديگر از اين مراسم، او در حال جدا کردن مادر چاوز از احمدي نژاد ديده مي شد!

2727

 

 

کد N978147

وبگردی