آفتاب

حمله نتانیاهو به حامیان توافق: فکرد کرده اید توافق این پلنگ غران را به گربه ای آرام تبدیل می کند؟

حمله نتانیاهو به حامیان توافق: فکرد کرده اید توافق این پلنگ غران را به گربه ای آرام تبدیل می کند؟

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در سخنرانی خود در صحن مجمع عمومی سازمان ملل بار دیگر به ایران حمله کرده و اتهامات قدیمی خود را تکرار کرد.

به گزارش خبرآنلاین بنیامین نتانیاهو که مانند همیشه ترکیبی از بازیگری، مظلوم نمایی و لفاظی بود ایران را همچنان بزرگترین خطر برای صلح جهانی دانست و به طرفداران توافق هسته ای حمله کرد. 

نتانیاهو به آنها گفت آیا فکر کرده اید توافق هسته ای با ایران این پلنگ غران را به یک بچه گربه آرام تبدیل خواهد کرد. 


نخست وزیر رژیم صهیونیستی در سخنرانی خود در مجمع عمومی سازمان ملل گفت که ایران با ارسال اسلحه همچنان از اسد حمایت می‌کند.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی در ابتدای سخنرانی خود گفت: پس از سه روز شنیدن سخنرانی رهبران جهان در تمجید از توافق هسته‌ای با ایران، من سخنرانی خود را با گفتن این جمله آغاز می‌کنم که اشتیاق خود درباره این توافق را بررسی کنید.
وی افزود: این توافق باعث نخواهد شد که صلح حاصل شود. با سوخت رسانی به تهاجم‌های ایران با میلیاردها دلار که از برداشته شدن تحریم‌ها حاصل می‌شود، احتمال جنگ بیشتر می‌شود.
نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت: از زمانی که چارچوب توافق با ایران در لوزان اعلام شد، تهران تامین تسلیحات تخریب کننده به سوریه را افزایش داده است.
وی افزود: ایران طرح‌های خود برای بازگشایی دو جبهه جدید ترور علیه اسرائیل را آشکار ساخت و اسرائیل همچنان قدرتمندانه به حملات از داخل خاک سوریه پاسخ خواهد داد.
نتانیاهو گفت: اسرائیل همچنان به اقدامات خود در جلوگیری از انتقال تسلیحات استراتژیک به حزب الله از طریق سوریه ادامه خواهد داد.
وی گفت: ایران تمامی این اقدامات را طی شش ماه گذشته انجام داده است یعنی زمانی که تلاش می‌کرده تا جهان را قانع کند که تحریم‌ها برداشته شود حالا تصور کنید که پس از برداشته شدن تحریم‌ها ایران چه خواهد کرد.
نخست وزیر رژیم صهیونیستی در ادامه سخنرانی خود در مجمع عمومی سازمان ملل گفت: پس از توافق هسته‌ای، ایران میلیاردها دلار در زمینه تسلیحات و ماهواره‌ها هزینه خواهد کرد. شما فکر می‌کنید که ایران در راستای پیشبرد صلح اقدام خواهد کرد.
وی خطاب به رهبران جهان گفت: شما فکر می‌کنید که میلیاردها دلاری که از برداشته شدن تحریم‌ها به دست ایران می‌رسد این ببر را به گربه کوچک تبدیل خواهد کرد؟ دوباره فکر کنید.
نتانیاهو گفت: آیا واقعا فکر می‌کنید که ایران با دندان‌ها و چنگال‌های تیزتر رویکرد خود را تغییر خواهد داد؟ من بارها گفته‌ام که بزرگترین خطری که جهان با آن مواجه است ترکیب گروه‌های مسلح اسلامی با تسلیحات اتمی است.
وی افزود: من می‌دانیم که برخی از مردم خالصانه معتقدند که این توافق بهترین راه برای جلوگیری از دستیابی ایران به بمب [اتمی] است.
هفته گذشته سرلشکر صالحی، فرمانده ارتش ایران اعلام کرد: ما قطعا اسرائیل را محو خواهیم کرد و [حضرت آیت‌الله] خامنه‌ای نیز ماه پیش اعلام کرده بود که تا 25 سال آینده اسرائیلی وجود نخواهد داشت.
وی افزود که هفتاد سال پس از کشتار شش میلیون یهودی، سران ایران درباره نابودی کشورم و نابودی مردمم صحبت می‌کنند.

4949

کد N978146

وبگردی