آفتاب
علی لاریجانی:

فناوری اطلاعات بستری برای گفتگوهای علمی بین عالَم اسلام وجهان است

فناوری اطلاعات بستری برای گفتگوهای علمی بین عالَم اسلام وجهان است

رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به آثار مثبت فناوری اطلاعات در ترویج معارف اسلامی گفت: با اینگونه بسترها می توانیم زمینه گفتگوهای علمی را فراهم کنیم تا دیگران حقایق را به درستی درک کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خانه ملت، علی لاریجانی رئیس مجلس صبح امروز(پنجشنبه) ۹ مهرماه در مراسم افتتاح مرکز داده اینترنتی امین با اشاره به آثار مثبت فناوری اطلاعات در ترویج معارف دینی و اسلامی گفت: با اینگونه بسترها می توانیم زمینه گفتگوهای علمی را فراهم کنیم تا دیگران حقایق را به درستی درک کنند.

وی اظهار کرد: به طور حتم یکی از اقدامات ارزشمند پس از انقلاب، تقویت نیروهای مستعد در بخش خواهران در حوزه های علمیه بوده است زیرا یکی از مسائلی که جامعه اسلامی را رنج می داد، ظلم به جامعه زنان بود و در آن زمان امکانات به صورت مساوی میان آقایان و خانم ها در بخش های مختلف برای تربیتشان در مراکز علمیه توزیع و تقسیم نمی‌شد.

رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در سال های دور امکانات برای تحصیلات بانوان در حوزه دینی وجود نداشت و در کنار مشکلات دیگر، عدم حضور بانوان در مسائل علمی رنج‌آور بود زیرا بانوان استعدادهای خوبی در حوزه معارف و دین داشتند اما زمینه فراهم نبود.

کد N977906

وبگردی