آفتاب

امیرعبداللهیان: از حمایت ها و توجه ویژه مقام معظم رهبری سپاسگزاریم

امیرعبداللهیان: از حمایت ها و توجه ویژه مقام معظم رهبری سپاسگزاریم

معاون عربی و افریقایی وزیر امور خارجه از حمایت های موثر مقام معظم رهبری و توجه ویژه ایشان به حادثه منا سپاسگزاری کرد و گفت رییس جمهوری امور را مدیریت و وزیر خارجه در نیویورک ظرفیت ها را فعال کرده اند.

به گزارش خبرآنلاین حسین امیرعبداللهیان روز پنج شنبه گفت: به همه بازماندگان این فاجعه ناگوار در جمهوری اسلامی ایران و جهان اسلام صمیمانه تسلیت می گوییم و از حمایت های موثر مقام معظم رهبری و توجه ویژه ایشان به موضوع حادثه منا و همه ابعاد ان سپاسگزاریم.
وی افزود: رییس جمهور بطور مستقیم تا تعیین وضعیت قربانیان حادثه و ریشه یابی حادثه امور را مدیریت می کنند و وزیر خارجه همه ظرفیت ها را برای تبیین و پیگیری ابعاد حادثه منا در نیویورک فعال کرده اند.
امیرعبداللهیان گفت: حضور وزیر بهداشت و هیات همراه در جده و مکه سرعت انتقال و تعیین وضعیت قربانیان را افزایش داده است . تلاش های بی وفقه نماینده ولی فَقِیه و سرپرست حجاج ایرانی ، رییس و کارگزاران سازمان حج و زیارت، سفیر و سرکنسول کشورمان در ریاض و جده تا انتقال یکایک جان باختگان با جدیت تداوم دارد.
معاون وزیر امر خارجه اظهار داشت: در پی دیدار وزرای بهداشت ایران و سعودی ، از ساعت دو بامداد روزجاری مقامات ذیربط سعودی با توجه بیشتر عملیات اجرایی انتقال جان باختگان را پیگیری می کنند.

4949

کد N977848

وبگردی