آفتاب

روزانه ۲۲ نظامی آمریکایی خودکشی می کنند

روزانه ۲۲ نظامی آمریکایی خودکشی می کنند

تازه ترین آمارهای منتشر شده از سوی منابع آمریکایی نشان می دهد روزانه بیش از ۲۲ نفر از سربازان ارتش این کشور خودکشی می کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک،  وزارت امور کهنه سربازان ایالات متحده آمریکا در تازه ترین آمار خود اعلام کرده است که به طور متوسط هر روز ۲۲ نفر از سربازان آمریکایی اقدام به خودکشی می کنند که تخمین زده می شود این آمار بیشتر از این مقدار باشد.

تنها در سه ماه آخر سال ۲۰۱۵ آمارها حکایت از خودکشی ۷۱ نظامی فعال، ۲۰ نظامی در نیروهای ذخیره و ۲۷ خودکشی در میان تیم گارد ملی دارد. این در حالی است که گزارشهای منتشر شده از خودکشی بین سربازان آمریکایی در ماه آوریل تا ماه جولای بیشتر از آمارهای مشابه در سالهای قبل بوده است.

تحلیلگران معتقدند آمار جدید منتشر شده از سوی ارتش آمریکا تنها نشانگر بخش کوچکی از مشکلات روانشناختی نظامیان این کشور است که طی یک دهه جنگ در کشورهای عراق و افغانستان به بیماری های روانی مبتلا شده اند.

بر این اساس ارتش آمریکا با حدود ۳ میلیون نیروی فعال و ذخیره، پر هزینه ترین ارتش جهان محسوب می شود که نیروهای آن در حال حاضر در حدود ۷۰۰ نقطه جهان مستقر شده اند.

روانشناسان می گویند تقریبا تمامی کسانی که در طول عمر خود بیش از ۴۰ روز در خط مقدم یک جبهه جنگی حضور یافته ‌اند، احتمالا تا پایان عمر خود به نوعی با مشکلات روحی و روانی دست و پنجه نرم خواهند کرد.

کد N977333

وبگردی