آفتاب
معاون امور مجلس و استان‌های سازمان تبلیغات اسلامی:

سازمان تبلیغات مروج فرهنگ دینی در جامعه است

سازمان تبلیغات مروج فرهنگ دینی در جامعه است

معاون امور مجلس و استان‌های سازمان تبلیغات اسلامی گفت: سازمان تبلیغات یک نهاد فرهنگی، انقلابی و ولایی بوده که به عنوان مروج فرهنگ دینی عمل می‌کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه کردستان، حجت‌الاسلام ناصرالدین نوری‌زاده در مراسم تودیع و معارفه مدیرکل تبلیغات اسلامی استان کردستان، با اشاره به حادثه منا و کشتار جمعی از مسلمانان اظهار کرد: این افراد با انجام اقداماتی این‌گونه قصد دارند تا با اسلام‌هراسی و ارائه چهره خشن از مسلمانان به تضعیف مناسک دینی بپردازند که باید چهره آنان برای همگان مشخص و رسوا و نابود شوند.

وی با اشاره به این‌که «سازمان تبلیغات اسلامی نهادی انقلابی است»، افزود: این سازمان به دنبال ترویج فرهنگی است که دشمنان اسلام قصد ضربه زدن به آن را دارند و باید تلاش شود که چهره واقعی اسلام و دین و فرهنگ اسلامی را به دنیا معرفی کنیم.

وی خاطرنشان کرد: در بدنه سازمان تبلیغات اسلامی خوشبختانه مدیرانی جهادی، کارآمد، خوش‌فکر و انقلابی فعالیت دارند و ثمره تلاش‌های این عزیزان که با همکاری و همراهی نیروهای توانمند این مجموعه انجام شده نتایج مثبتی در جامعه دارد.

معاون امور مجلس و استان‌های سازمان تبلیغات اسلامی اظهار کرد: سازمان بیش از این‌که به امکانات و ابزار متکی باشد به همت و تلاش، فکر، اندیشه و برنامه قوی و همچنین توانمندی نیروهایش متکی است.

وی اظهار کرد: مبلغان دینی بهترین شغل را انتخاب کرده‌اند و از هیچ کسی نمی‌هراسند و تسلیم فرمان الهی هستند؛ بنابراین نقش آن‌ها در ترویج ارزش‌های اسلامی بسیار موثر و سازنده است.

وی با تقدیر از زحمات شش ساله حجت‌الاسلام صفی‌یاری، مدیرکل اسبق تبلیغات اسلامی کردستان که برای اعتلای فرهنگی این استان تلاش گسترده‌ای انجام داد، یادآور شد: کارهای فرهنگی که تبلیغات اسلامی ارائه می‌دهد باید فاخر باشد و تلاش جدی در این زمینه صورت پذیرد.

حجت‌الاسلام احد آزادی‌خواه، مدیرکل جدید سازمان تبلیغات اسلامی استان کردستان نیز در ادامه این مراسم گفت: اهمیت کار فرهنگی به ویژه فرهنگی دینی بر کسی پوشیده نیست و نگاه معظم‌له به این استان نشان‌دهنده اهمیت کار فرهنگی است.

وی یادآور شد: از محورهای برنامه‌ریزی در این استان یکپارچگی و یگانگی است که با زیرساخت‌های فکری و اعتقادی موجود امید است که به اهداف دست یابیم.

انتهای پیام

کد N977155

وبگردی