آفتاب

شش کشته و ده‌ها زخمی در 15 انفجار در جنوب چین

شش کشته و ده‌ها زخمی در 15 انفجار در جنوب چین

در انفجار چند بمب که امروز(چهارشنبه) ساختمان‌های عمومی در شهری در جنوب چین را هدف قرار دادند دست کم شش تن کشته و ده‌ها تن دیگر زخمی شدند.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، خبرگزاری دولتی شینهوای چین گزارش داد، دست کم 15 انفجار که در بخش "لیوچنگ" در منطقه "گوانگشی" در جنوب این کشور رخ داد دست کم شش نفر کشته شدند.

فرمانداری شهر "لیوژو" که بر بخش "لیوچنگ" نظارت می کند اعلام کرد، در این انفجارها همچنین 13 تن زخمی شدند هر چند که گزارش‌های جدیدتر رسانه‌های بر زخمی شدن ده‌ها نفر در این انفجارها تاکید کرده‌اند.

بر اساس یک بیانیه پلیس چین، انفجارهای امروز بین ساعت 3:15 و 5 عصر به وقت محلی رخ دادند که یک بیمارستان، بازارهای محلی، یک مرکز خرید، یک ایستگاه اتوبوس و چند ساختمان دولتی شامل یک زندان و دفتر فرمانداری را هدف قرار دادند.

شبکه دولتی CCTV چین گزارش داد، رئیس پلیس لیوژو اظهار کرد، این انفجارها ناشی از بمبهایی بوده‌اند که در چند بسته پستی جاسازی شده بودند.

وی گفت، این پرونده همچنین در دست تحقیقات قرار دارد. وی از متهمی در ارتباط با این حادثه یا انگیزه‌ای در خصوص آن صحبت نکرد.

انتهای پیام

کد N977067

وبگردی