آفتاب
نایب رییس کمیسیون عمران:

اعتبارات قطره‎چکانی پاسخگوی نیاز کشور نیست

اعتبارات قطره‎چکانی پاسخگوی نیاز کشور نیست

نایب رییس کمیسیون عمرانی مجلس گفت: اعتبارات قطره‎چکانی پاسخگوی نیاز کشور نیست، بر همین اساس باید از بخش خصوصی در این زمینه کمک گرفت.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) منطقه کویر، "سید احسن علوی" صبح امروز در حاشیه بازدید از پروژه‎های عمرانی منطقه جنوب کرمان در اظهار کرد: در این سفر اعضای هیات رئیسه کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی از وضعیت پروژه‎های عمرانی این منطقه بازدید به عمل می‎آورند.

وی با بیان اینکه بسیاری از زیرساخت‎های عمرانی در سطح کشور با مشکل مواجه هستند، افزود: با توجه به اینکه منطقه جنوب کرمان از مناطق محروم است، سرمایه‎گذاری‎هایی هم که در دولت قبل انجام شده، کافی نبوده است.

نایب رییس کمیسیون عمرانی مجلس شورای اسلامی بیان کرد: سپس نقاط قوت و ضعف بررسی، نتایج آن به کمیسیون عمران ارجاع و تصمیم‎هایی که اتخاذ شده به وزرا ابلاغ می‎شود تا اقداماتی که نیازمند پیگیری است، در حد توان از طریق وزارتخانه‎ها توسط نمایندگان هر منطقه پیگیری و اعتبارات لازم در حوزه انتخابیه جذب شود.

علوی با اشاره به اینکه مدیریت کلان استان کرمان در جذب سرمایه‎گذاران موفق بوده است، عنوان کرد: حضور سرمایه‎گذاران می‎تواند، وضعیت مناطق محروم را بهبود بخشیده و موجب عمران و آبادانی آن‎ها شود.

نماینده مردم سنندج، دیواندره‌ و کامیاران در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر فعال شدن بخش خصوصی در جنوب کرمان ادامه داد: اعتبارات قطره‎چکانی دولت پاسخگوی نیاز کشور نیست، بر همین اساس باید از بخش خصوصی در این زمینه کمک گرفت.

وی اضافه کرد: با توجه به اینکه به دلیل کمبود منابع و تسهیلات بانکی بسیاری از پروژه‎ها، اجرایی نشده‌اند، در صدد هستیم تا در برنامه ششم توسعه این نقاط ضعف برطرف شود.

علوی تصریح کرد: امیدواریم که بتوانیم در انعکاس مشکلات منطقه جنوب کرمان در کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی موفق بوده و گام‎های خوبی در این زمینه برداریم.

انتهای پیام

کد N976929

وبگردی