آفتاب
رییس سازمان مدیریت یزد:

روند صدور مجوزها در ایران بالاتر از میانگین جهانی است

روند صدور مجوزها در ایران بالاتر از میانگین جهانی است

رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان یزد گفت: طولانی بودن پروسه روند صدور مجوزها و موافقت‌های اصولی در ایران، هزینه سرمایه‌گذاری و قیمت تمام شده کالاها را افزایش می‌دهد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه یزد، حمید رضا نصیری زاده که ریاست ستاد درآمد و تجهیز منابع استان را نیز برعهده دارد در نشست اعضای این ستاد با بیان این که بهبود و رونق فضای کسب و کار ارتباط مستقیمی با افزایش درآمدهای استان دارد، تصریح کرد: مسئولان استان علاوه بر جذب درآمد، برای بهبود بخشیدن به وضعیت کسب و کار وظیفه دارند.

وی تصریح کرد: روند صدور مجوزها و موافقت‌های اصولی در ایران بالاتر از میانگین جهانی است.

نصیری در این جلسه به تصمیم سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور برای پیش‌بینی درآمدهای سال 95 اشاره کرد و از تشکیل کارگروهی برای بررسی کارشناسانه اوضاع اقتصادی استان به منظور پیش‌بینی درآمدهای سال آینده استان خبر داد.

علی نمازی، مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد و دبیر ستاد درآمد استان نیز در این جلسه به ارائه آمار عملکرد درآمد استان در شش ماهه اول امسال پرداخت و گفت: مجموع درآمدهای استان در این مدت 448 میلیارد تومان بوده که نسبت به میزان درآمد مصوب 16 درصد کاهش داشته است. درآمد وصولی استان نیز در این مدت مشتمل بر 94 درصد درآمدهای مالیاتی، سه درصد جرائم و خسارت و سه درصد خدمات و فروش کالا بوده است.

انتهای پیام

کد N976879

وبگردی