آفتاب
سرپرست دانشگاه فرهنگیان :

دانشجو معلمان باید در همه عرصه ها اهل پژوهش و تحقیق باشند

دانشجو معلمان باید در همه عرصه ها اهل پژوهش و تحقیق باشند

سرپرست دانشگاه فرهنگیان کشور ، گفت : دانشجو معلمان باید در همه عرصه ها اهل پژوهش و تحقیق باشند .

به گزارش سرویس دانشگاهی ایسنا، دکتر محمود مهر محمدی در مراسم آغازین سال تحصیلی 95-94 دانشگاه فرهنگیان خوزستان در اهواز ، اظهارکرد : برگزاری سراسری ترم تحصیلی تابستانه ، المپیاد ورزشی دانشجو معلمان ، اردوهای فرهنگی و ایرانگردی از سایر اقدامات دانشگاه فرهنگیان در تابستان 94 بوده است.

سرپرست دانشگاه فرهنگیان کشور با اظهار این که امسال اولین سالی است که ورود دانشجویان جدید را به دانشگاه فرهنگیان همراه با سایر دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی کشور از مهر ماه آغاز می کنیم گفت : دانشگاه فرهنگیان به عنوان کارگزار آموزش و پرورش در راستای تعدیل چرخه نامتوازن ورود دانشجویان و فارغ التحصیلی آن در زمان نامطلوب ، اقدام به آغاز تحصیل دانشجویان ورودی 94 دانشگاه فرهنگیان را از مهر ماه قرار داد که مجبور به برگزاری ترم های تابستانه در طول تحصیل این دانشجویان نباشیم .

وی اجرای مدیریت استانی دانشگاه فرهنگیان کشور را رخدادی مهم توصیف کرد و افزود : تشکیلات جدید دانشگاه که مستلزم وحدت مدیریت در سطح استان ها ست برای اولین سال است که مورد اجرا گذاشته شده است.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش ، مهر محمدی بیان کرد : تجمیع نیروهای انسانی و مدیریت واحد در استان و افزایش بهره وری و بهبود آموزش و پژوهش از جمله مزایایی استقرار مدیریت استانی در دانشگاه فرهنگیان است.

سرپرست دانشگاه فرهنگیان کشور به آزمون جامع دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان اشاره کرد و گفت : آزمون جامع در واقع ارزیابی تراکمی و پایانی از دستاورد های دوره تحصیل دانشجویان است که این طرح در مراجع مربوطه به تصویب رسیده است و برای کلیه دانشجویان برگزار خواهد شد .

انتهای پیام

کد N976860

وبگردی