آفتاب
نقوی حسینی در جمع تجمع‌کنندگان مقابل مجلس:

ظریف با دست دادن به اوباما مصالح و عزت یک ملت را زیر پا گذاشت

ظریف با دست دادن به اوباما مصالح و عزت یک ملت را زیر پا گذاشت

سخنگوی کمیسیون برجام با بیان اینکه ظریف با دست دادن با اوباما مصالح و عزت ملت را زیر پا گذاشت، گفت: قرار بود پاسپورت ایرانی ارزش و اعتبار پیدا کند اما به وزیر فرهنگ یک هفته است ویزا نمی دهند.

به گزارش خبرنگار مهر، سید حسین نقوی حسینی سخنگوی کمیسیون برجام ظهر امروز با حضور در جمع تحصن کنندگان منتقد برجام در مقابل مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر امور خارجه کشورمان مصالح و عزت یک ملت را زیر پا گذاشته و با رئیس جمهور یک کشور حامی تروریسم دست می دهد. این خیانت به کشور و انقلاب است.

وی افزود: وزیر امور خارجه توجیه می کند که اتفاقی با اوباما مواجه شدیم، در حالی که می دانیم تمام رفت و آمد هیئت ها تنظیم شده و ساعت مشخص دارد.

نماینده مردم ورامین ادامه داد: قرار بود پاسپورت ایرانی ارزش و اعتبار پیدا کند اما یک هفته است برای وزیر فرهنگ این کشور ویزای عربستان صادر نمی کنند.

نقوی حسینی گفت: در بررسی برجام سه مرحله وجود دارد. یکی تائید بدون قید و شرط برجام، دیگری رد بدون قید و شرط آن و دیگر آنکه چارچوب هایی را طراحی کنیم.

وی با اشاره به اینکه شخصاً اعتقاد به رد برجام دارد، افزود: به قول شیخ فضل الله نوری لعنت به این مشروطه ای که بدون مشروعیت است.

وی گفت: تصمیم با اکثریت مجلس است و من تصمیم گیر نیستم اما به هر حال این سه طرح در صحن علنی مطرح است، ممکن است هر سه مطرح شود یا مطرح نشود اما در نهایت تصمیم گیرنده مجلس است.

به گزارش مهر، متحصنین که شامل دانشجویان و طلاب حوزه علمیه هستند، از دوشنبه شب در مقابل صحن علنی مجلس حضور پیدا کرده و پلاکاردهایی با مزمون «اولین نتیجه برجام بازدید کردن آمانو از پارچین»، «تعدادی از فرماندهان در منا و توسط موساد ربوده شدند»، «لغو یکباره همه تحریم ها» و «ما تا آخر ایستاده ایم» در دست داشته و فریاد «مرگ بر آمریکا»، «ما تا آخر ایستاده ایم» و «ای رهبر آزاده آماده ایم آماده»، سر دادند.

کد N976638

وبگردی