آفتاب
پیرموذن:

سخنان رئیس جمهور در سازمان ملل قدرت چانه زنی ایران را افزایش می‌دهد

سخنان رئیس جمهور در سازمان ملل قدرت چانه زنی ایران را افزایش می‌دهد

یک نماینده اصلاح طلب مجلس شورای اسلامی سخنان رئیس جمهور کشورمان در اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل را موجب افزایش قدرت چانه زنی ایران دانست.

کمال‌الدین پیرموذن در گفت و گو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، اظهار کرد: فرمایشات عمیق رئیس جمهور در سازمان ملل باعث افزایش اعتبار ایران بود. ایشان به خوبی از منافع ملک و ملت دفاع کرد و در هزاره سوم بذر حقانیت مقام مقدس جمهوری اسلامی را بیش از پیش در دل‌های جهانیان کاشت و جهان استکبار و کشورهای عرب افراطی را رسوا کرد.

وی افزود: رئیس جمهور به خوبی از هابلیان زمان و جانباختگان منا دفاع کرد و تمام دنیا را در مبارزه با تروریسم و خشونت به چالش کشاند. من به عنوان یک ایرانی از اظهارات پخته ایشان قدردانم و امیدوارم بتوانیم با انسجام داخلی از آنچه رئیس جمهور در سازمان ملل مطرح کرده، بهره کافی ببریم.

نماینده مردم اردبیل در مجلس با بیان اینکه سخنان رئیس جمهور در سازمان ملل قدرت چانه زنی ایران در عرصه‌ی بین‌الملل را افزایش می‌دهد، تصریح کرد: امیدواریم مجلس شورای اسلامی هم در این راستا یار دولت باشد و به زودی شاهد اجرای عملی برجام باشیم تا ان شاء الله برجام به سرانجام برسد.

پیرموذن همچنین ابراز امیدواری کرد که رایزنی‌ها و مذاکرات رئیس جمهور با مقامات و سران کشورهای دیگر رد حاشیه مجمع عمومی سازمان ملل در تحقق رشد و حماسه اقتصادی موثر باشد و اقتدار، اعتبار و ثروت ملی را نیز افزایش دهد.

وی در پایان سخنان رئیس جمهور درباره‌ی بحران عراق، سوریه و یمن را نیز سنجیده توصیف کرد.

انتهای پیام

کد N976348

وبگردی