آفتاب
نماینده دماوند در نطق میان دستور:

مردم از تسامح دولت نسبت به عربستان ناراحت هستند

مردم از تسامح دولت نسبت به عربستان ناراحت هستند

نماینده مردم دماوند در مجلس با برشمردن اقدامات دولت عربستان علیه ملت ایران، گفت: مردم از تسامح دولت نسبت به حکومت آل‌سعود ناراحت هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، در جلسه علنی روز چهارشنبه مجلس شورای اسلامی حمیدرضا مشهدی‌عباسی نماینده مردم دماوند در مجلس شورای اسلامی در نطق میان‌دستور خود فاجعه منا را تسلیت گفت.

وی با برشمردن کارشکنی‌های عربستان علیه ایران در سالهای اخیر، گفت: ناامن کردن مرزهای جنوب‌شرق کشور، حمایت از گروهک تروریستی داعش، تجاوز به یمن، سوریه، بحرین، حمایت از حکومت‌های دیکتاتور، حمایت از حکومت بعث در دوران جنگ تحمیلی، توهین به ایرانیان در فرودگاه جده، همه جنایاتی است که به امنیت ملی کشور ما آسیب می‌رساند.

وی با انتقاد از عملکرد دولت در قبال فاجعه منا، گفت: مردم از تسامح دولت نسبت به حکومت آل‌سعود ناراحت هستند.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با اشاره به بخشنامه اخیر وزارت آموزش و پرورش، گفت: در این بخشنامه وزارتخانه از ادامه تحصیل فرهنگیان جلوگیری می‌کند که به نفع فرهنگیان نبوده و باید مورد تجدیدنظر قرار گیرد.

وی با تاکید بر لزوم خرید سریعتر محصول سیب باغداران توسط دولت، گفت: اگر کشاورزی به صرفه نباشد، نمی‌توان با اجبار جلوی تغییر کاربری زمین‌های کشاورزی را گرفت؛ باید اقدام جدی در این زمینه انجام شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اطلاعیه وزارت بهداشت مبنی بر آلودگی آب‌معدنی دماوند، گفت: اگر املاح آب‌معدنی دماوند تنظیم نبود، چرا کلمه آلودگی را به کار بردید؟ این اقدام چه کمکی به بهداشت مردم می‌کند؟

نماینده مردم دماوند در مجلس با اشاره به اظهارات اخیر رئیس‌جمهور آمریکا مبنی بر اینکه برجام مانع دستیابی ایران به سلاح هسته‌ای شده است، گفت: مقامات آمریکا بدانند فتوای رهبری مبنی بر حرمت دستیابی به سلاح‌هسته ای بالاتر از برجام است و بر این اساس ایران هیچ‌گاه دستیابی به سلاح هسته‌ای را در دستور کار خود قرار نداده است.

مشهدی‌عباسی تاکید کرد: جمهوری اسلامی هیچ‌گاه مهاجم نبوده و فقط از خود دفاع کرده است و این آمریکاست که دستش به خون ملتها آلوده است.

 

 

کد N976322

وبگردی