آفتاب
عضو فراکسیون اصولگرایان با مهر مطرح کرد؛

هدف دولت از شکستن خطوط قرمز؛ جلب حمایت روشنفکران در انتخابات

هدف دولت از شکستن خطوط قرمز؛ جلب حمایت روشنفکران در انتخابات

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس گفت: وزیر امور خارجه با شکستن خط قرمزها به دنبال جلب حمایت روشنفکران در آستانه انتخابات است.

محمد بیاتیان در گفتگو با خبرنگار مهر، گفت: اتفاقی بودن دست دادن اوباما با وزیر خارجه کشورمان قابل قبول نیست. فضای سازمان ملل و روابط دیپلماتیک حساب و کتاب دارد و نمی‌توان گفت به صورت اتفاقی این رویارویی صورت گرفته است.

نماینده مردم بیجار ادامه داد: تیم‌های محافظ شخصیت‌های سیاسی در جریان عبور و مرور شخصیت‌ها قرار دارند و به نظر می‌رسد این رویارویی برنامه‌ریزی شده باشد.

وی با بیان اینکه دولت به دنبال ساختارشکنی است، گفت: می‌خواهند تابوها را شکسته و از خط قرمزها عبور کنند، این اقدام برخلاف منویات مقام معظم رهبری است.

عضو فراکسیون اصولگرایان تصریح کرد: عزت، حکمت و مصلحت ما اجازه نمی‌دهد که در خصوص برقراری رابطه با آمریکا از خط قرمزها عبور کنیم.

بیاتیان تاکید کرد: این نوع مراودات با سران آمریکا برای جریان مقاومت در منطقه و جهان پیام دارد و مقام معظم رهبری نمی‌خواهند چنین پیامی از انقلاب اسلامی منتشر شود.

نماینده مردم بیجار تصریح کرد: اینها به دنبال تست جامعه و نظام سیاسی کشور هستند که در آینده نیز رئیس‌جمهور را در فضای دیدار با مقامات آمریکایی قرار دهند و با شکستن خط قرمزها به دنبال به‌به و چه‌چه روشنفکران در آستانه انتخابات هستند.

 

 

کد N976128

وبگردی