آفتاب

نعیم قاسم: غرب اذعان کرد که بدون اسد راه‌حلی برای سوریه وجود ندارد

نعیم قاسم: غرب اذعان کرد که بدون اسد راه‌حلی برای سوریه وجود ندارد

معاون دبیرکل حزب الله لبنان اعلام کرد: علت اصلی تجاوزات مکرر اسرائیل به مسجد الاقصی این است که عرب‌ها و مسلمانان به مسائل جانبی یا مشکلاتی که اسرائیل آنها را ایجاد کرده بود، مشغول هستند و اگر آنها اولویت را به نبرد با اسرائیل و آزادسازی فلسطین و قدس می‌دادند، یقینا هیچ کس علیه ما گستاخانه و یا به این صورت آزادانه رفتار نمی‌کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از شبکه المنار، نعیم قاسم، معاون دبیر کل حزب الله لبنان عنوان داشت: در هر شرایطی باید فریاد بزنیم و صدایمان را بلند کنیم و باید انتقاد کرده و اسرائیل متجاوز و جنایت‌کار را که تمامی مقدسات را هتک حرمت می‌کند و به کودکان، سالخوردگان و زنان حمله می‌کند محکوم کنیم تا جهان استکبارگر که با اسرائیل تبانی کرده است و بر جنایت‌های اسرائیل سرپوش می‌گذارد و در جنایت‌هایش مشارکت می‌کند، بشنود.

وی افزود: سوریه امروز در مرحله جدیدی از پایان کامل طرح متجاوزانه به نفع طرح جدیدی است که ستون آن بشار اسد، رئیس جمهوری سوریه است. اگر بشار اسد و ارتش سوریه و ملت این کشور نبودند و اگر این انسجام و صبر و نبرد و حمایت و پایداری نبود، یقینا سوریه نمی‌توانست با این حملات موجودیتی که تقریبا پنج سال ادامه یافته است، مقابله کند.

نعیم قاسم تاکید کرد: سوریه در مقابل سقوط پایدار است و سوریه در مسیر مقاومت باقی می‌ماند و همه ما باید در کنار آن بمانیم. شرق و غرب امروز اذعان می‌کند که راه‌حل‌ها در سوریه جز با وجود بشار اسد محقق نمی‌شود و این اذعان لطفی از سوی آنها نیست بلکه اذعان آنها به شکست است و اذعان به این است که نمی‌توان بدون رهبری و مردم و ارتش سوریه که پایداری کردند و جنگیدند، چیزی را محقق سازند. حتی زمانی که روسیه در حال حاضر به صورت برجسته با سلاح و امکانات خود مداخله کرده است، به این دلیل مداخله کرد که کسی وجود دارد که بر روی پای خود ایستاده است تا با بازی‌های بین المللی و خطر داعش که خطری علیه همگان بدون استثنا است، مقابله کند.

انتهای پیام

کد N975784

وبگردی