آفتاب
فانی به کمیسیون آموزش و پرورش گزارش داد،

رییس سازمان سنجش به کمیسیون آموزش گزارش داد

رییس سازمان سنجش به کمیسیون آموزش گزارش داد

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی از حضور رییس و معاونین سازمان سنجش در جلسه امروز بعد از ظهر کمیسیون متبوعش خبر داد.

عبدالوحید فیاضی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، ضمن اعلام این خبر گفت: آن‌ها با حضور در جلسه کمیسیون گزارشاتی درخصوص مسایل کلی جذب دانشجو و میزان ضریب معدل درباره پذیرش دانشجویان و اعتراضاتی که در این خصوص مطرح بوده ارائه کردند و به برخی از سوالات پاسخ دادند.

وی همچنین از حضور وزیر آموزش و پرورش در این جلسه خبر داد و افزود: وزیر آموزش و پرورش نیز گزارشی درخصوص مشکلات نیروی انسانی در این وزارتخانه، کمبود سرانه و اعتراضات مردم درباره پرداخت هزینه اجباری در مدارس ارائه کرد.

سخنگوی کمیسیون آموزش همچنین اظهار کرد: اعتراضاتی که درباره اجرای قانون تبصره الحاقی قانون مربوط به پیش دبستانی‌ها نیز مطرح است با حضور آقای ثانی مورد بحث و بررسی قرار گرفت و بنا شد پیگیری شود.

فیاضی همچنین با اشاره به گزارشات ارائه شده توسط وزیر گفت: افزایش اعتبار برای تجهیزات هنرستان‌های فنی و حرفه‌ای نیز بحث دیگری بود که دکتر فانی در رابطه با آن گزارشی به اعضای کمیسیون ارائه کرد.

انتهای پیام

کد N975705

وبگردی