آفتاب

پیام تسلیت بشار اسد به مقام معظم رهبری و رئیس‌جمهور در پی فاجعه منا

پیام تسلیت بشار اسد به مقام معظم رهبری و رئیس‌جمهور در پی فاجعه منا

بشار اسد، رئیس جمهور سوریه در پیامهای جداگانه‌ای به مقام معظم رهبری و رئیس جمهور جان باختن و مجروح شدن تعدادی از حجاج ایرانی را در حادثه منا تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار سیاسی خارجی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، متن پیام بشار اسد به مقام معظم رهبری به شرح زیر است:

بسمه‌تعالی

حضرت آیت‌الله العظمی امام سیدعلی خامنه‌ای

رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران

السلام علیکم و رحمت‌الله و برکاته

با اندوه و حزن فراوان و دل‌های سرشار از اعتقاد و ایمان به مشیت الهی، خبر جان باختن و مجروح شدن تعدادی از حجاج ایرانی در حادثه غمبار هنگام انجام مناسک حج را دریافت نمودیم.

اینجانب به نام خود و به نام مردم عربی سوریه صادقانه‌ترین مراتب تسلیت و همدردی برادرانه خود را به حضرت‌عالی و مردم برادر ایران ابراز داشته و از خداوند قادر سبحان غفران و رحمت واسعه، قبولی طاعات، علو درجات و محشور شدن با صدیقین و نیکوکاران در والاترین درجات بهشت را برای شهدا و شفای عاجل را برای مجروحین خواستارم.

به گزارش ایسنا، رئیس جمهور سوریه در پیام خود خطاب به حجت الاسلام والمسلمین روحانی نیز آورده است:

جناب آقای دکتر حسن روحانی

ریاست محترم جمهوری اسلامی ایران

السلام علیکم و رحمت‌الله و برکاته

با اندوه و حزن فراوان خبر جان باختن و مجروح شدن تعدادی از حجاج ایرانی در حادثه غمبار هنگام انجام مناسک حج را دریافت نمودیم.

اینجانب ضمن ابراز همدردی و با تسلیت قلبی گرم و همدردی برادرانه خود به نام خود و بنام مردم عربی سوریه این حادثه اندوهبار را به جنابعالی و مردم برادر ایران ابراز داشته و از خداوند قادر و متعال غفران و رحمت واسعه، قبولی طاعات و علو درجات شهدا را در بهشت و شفای عاجل مجروحین خواستارم.

انتهای پیام

کد N975328

وبگردی