آفتاب
سلطانی از قوه قضاییه خواستار شد؛

دادگاه بابک زنجانی را علنی برگزار کنید تا دست‌های پنهان مشخص شود

دادگاه بابک زنجانی را علنی برگزار کنید تا دست‌های پنهان مشخص شود

عضو کمیسیون انرژی مجلس از قوه قضاییه خواست تا دادگاه بابک زنجانی را به صورت علنی برگزار کند تا دست‌های پیدا و پنهان در این زمینه مشخص شود.

به گزارش خبرنگار مهر، امیرعباس سلطانی نماینده مردم بروجن در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز مجلس و در تذکر شفاهی با اشاره به فاجعه خونین منا، اظهار داشت: فاجعه قتلگاه منا نشان از بی‌مسئولیتی و جنایت شاهزادگان آل‌سعود دارد که هنوز در دوران جاهلیت پیش از اسلام زندگی می‌کنند.

وی در ادامه با تذکر به رئیس‌جمهور و با اشاره به جدیدترین آمارهای بانک مرکزی، گفت: آمارهای بانک مرکزی از افزایش قیمت موادغذایی در بازار حکایت می‌کند و این نشان می‌دهد که جیب مردم با وضعیت بازار همخوانی ندارد.

این نماینده مجلس به جزئیاتی از این آمار اشاره کرد و افزود: بر اساس این آمار، قیمت 11 گروه از خوراکی‌ها، پوشاک و حمل و نقل در یک ماه اخیر از دو تا شش درصد افزایش یافته است و قیمت گوشت مرغ، گوشت قرمز، لبنیات، برنج و سبزی نیز رو به افزایش است.

عضو کمیسیون انرژی مجلس در بخش دیگری از تذکر خود خطاب به قوه قضاییه تاکید کرد: درخواست داریم دادگاه بابک زنجانی (متهم نفتی) به صورت علنی برگزار شود تا ماهیت مثلث شوم رانت‌ساز و رانت‌خوار و نیز دست‌های پیدا و پنهان که امثال بابک زنجانی را ساخته‌اند، مشخص شود و برای دیگران نیز درس عبرت شود.

سلطانی همچنین خطاب به وزیر آموزش و پرورش، خواستار پرداخت به موقع پاداش پایان خدمت بازنشستگان فرهنگی شد.

 

کد N975238

وبگردی