آفتاب

اعلام وصول سوال 30 نماینده از 5 وزیر

اعلام وصول سوال 30 نماینده از 5 وزیر

سوال 30 نفر از نمایندگان مجلس شورای اسلامی از وزرای نفت، ورزش و جوانان، علوم، تحقیقات فناوری، جهاد کشاورزی و وزارت کشور توسط 30 نمیانده کشور اعلام وصول شد.

همچنین دو لایحه دولت نیز توسط یک عضو دیگر هیأت رئیسه مجلس اعلام وصول شد.

بیشترین سوالات نمایندگان امروز از وزیر علوم، تحقیقات و فناوری بود.

سوال 16 نماینده از محمد فرهادی وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در خصوص علت تغییر ندادن برخی معاونت‌ها با وجود قول صریح؛

سوال موسی‌الرضا ثروتی نماینده بجنورد از وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در خصوص لزوم اجرای اصل 48 قانون اساسی و توسعه متوازن استان‌ها و سوال مهدی عیسی‌زاده نماینده مردم میاندوآب از وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در خصوص علت بکارگیری نیروها برخلاف ضوابط نیز اعلام وصول شد.

سوال شفیعی نماینده ممسنی از وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در خصوص علت عدم نظارت کافی بر مراکز آموزش عالی در شهرستان‌ها و فقدان مالکیت ساختمان‌های آموزشی؛‌سوال 4 نماینده از وزیر نفت در خصوص علت عقد قرارداد با شرکت‌های خارجی جهت حفاری با وجود توانمندی شرکت‌های داخلی و سوال 5 نماینده از وزیر ورزش و جوانان در خصوص عدم فعالیت معاونت جوانان و عدم رسیدگی به ورزش روستایی و سوال سعیدی نماینده مردم تبریز از وزیر جهاد کشاورزی در خصوص علت عدم حمایت از دامداران و عدم نظارت بر عملکرد صندوق توسعه کشاورزی و دامپروری نیز اعلام وصول شد.

سوال علی مطهری از وزیر کشور در خصوص علت عدم اهتمام جدی در نظارت بر رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی،

لایحه تعیین مرز دریایی بین ایران و دولت سلطنتی عمان و لایحه پروتکل انتقال محکومان به حبث الحاقی به موافقتنامه معاضدت قضایی متقابل در امور کیفری بین ایران و ترکمنستان هم اعلام وصول شد.

انتهای پیام

کد N975118

وبگردی