آفتاب

بثینه شعبان: هدف از جنگ علیه ما، نابودی سوریه است نه برکناری اسد

بثینه شعبان: هدف از جنگ علیه ما، نابودی سوریه است نه برکناری اسد

مشاور سیاسی و رسانه‌ای رئیس جمهوری سوریه تاکید کرد هدف از جنگی که علیه سوریه ترتیب داده شده نه بشار اسد بلکه نابودی کل سوریه و هویت تاریخی آن است.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، به نقل از سایت اینترنتی النشره لبنان، بثینه شعبان، مشاور سیاسی و رسانه‌ای بشار اسد، رئیس جمهوری سوریه در گفت‌وگویی تلویزیونی اظهار داشت: با جنگی که علیه سوریه راه افتاده می‌توان گفت که به طور کلی چیزی به عنوان رسانه آزاد باقی نمانده است.

وی با تاکید بر اهمیت نقش رسانه‌ها در جنگ سوریه گفت: حملاتی که علیه ما به راه افتاده در واقع حملات استعماری است که امروز بیش از هر زمان دیگری خطرناک شده است؛ چرا که هدف از آنها محو و نابودی کامل میراث سوریه است.

شعبان ادامه داد: هدف از جنگ علیه سوریه بشار اسد نیست بلکه هدف کل سوریه است مانند آنچه که در عراق رخ داد و دیدیم که صدام و یا معمر قذافی، رهبر پیشین لیبی تنها هدف این حملات نبودند بلکه نابودی کل کشورشان هدف قرار گرفته بود.

مشاور سیاسی و رسانه‌ای اسد با تاکید بر اینکه هدف از جنگ ترتیب داده شده علیه سوریه، نابودی هویت تاریخی و تمدنی این کشور است اظهار داشت: روسیه از روز اول آغاز جنگ علیه سوریه در مقابل این اقدامات ایستاد و البته تفاوت بسیاری میان موضع‌گیری منافقانه کشورهای غربی و موضع‌گیری‌های روسیه وجود دارد. چرا که روسیه تلاش می‌کند در مقابله با تروریسم به مردم سوریه و عراق کمک کند اما موضع‌گیری کشورهای غربی این گونه نیست.

انتهای پیام

کد N975078

وبگردی