آفتاب
انتقاد شدید یک نماینده از عملکرد صدا و سیما؛

آوردن خر و کره خر در یک برنامه پربیننده، توهین به ملت است

آوردن خر و کره خر در یک برنامه پربیننده، توهین به ملت است

نماینده مردم مشکین شهر در مجلس از عملکرد صدا وسیما انتقاد کرد و افزود: ضعف آشکار مدیریت در این سازمان غیر قابل چشم‌پوشی است.

به گزارش خبرنگار پارلمانی ایسنا، یونس اسدی در نطق میان دستور خود در جلسه‌ی علنی امروز مجلس ضمن محکومیت مسئولیت‌ناپذیری دولت سعودی در فاجعه دردناک منا گفت: حکام سعودی هار شده‌اند.

وی در ادامه بیان کرد: در شمال غرب کشور تقریبا فصل کاری رو به اتمام است، مسئولین سازمان برنامه ریزی و مدیریت کشور در اعلام به موقع تخصیص اعتبارات مندرج در قانون بودجه تسریع فرمایند.

نماینده مردم مشکین شهر در مجلس خاطرنشان کرد: در صدا و سیما هر کس زودتر بلند شد صاحب این سازمان است و به نظر من باید یک ارزیابی از برنامه‌های این رسانه ی انحصاری انجام شود تا ببینیم چند درصد مردم از آن راضی و چند درصد از آن ناراضی هستند و به رسانه‌های بیگانه روی آورده‌اند.

اسدی افزود: چند دستگی و چندگانگی در بدنه‌ی صدا و سیما سردرگمی مراکز استان‌ها، ضعف شدید در برنامه های تدارک دیده شده، از حضور گرم عروسک‌های خز تا آوردن خر و کره خر در برنامه‌های پربیننده‌ی صدا و سیما یک توهین بزرگ به مردم ایران است و از جمله عجایبی است که در تنها رسانه‌ی کشور خودنمایی می‌کند.

وی با بیان این که این ضعف آشکار مدیریت غیرقابل چشم پوشی است تصریح کرد: در غیاب رقابت رسانه‌ای چه بلایی بر سر تربیت فرزندان ما به اسم نهادخانواده و چه مصیبتی بر سر فرهنگ غنی اسلام می‌آورند؟ خدا می‌داند.

این نماینده مجلس یادآور شد: در پایتخت و در سایر مناطق دزدی مدرن راه افتاده است، دزدان با خاطری آسوده با انواع دستگاههای فلز یاب در اماکن مسکونی به دنبال گاوصندوق و طلا می‌گردند. تا بدین وسیله تمام سرمایه‌ی مردم را به یغما ببرند. آیا دستگاه قضا و نیروی انتظامی فکر نمی‌کنند چرا دزدان تا این حد احساس امنیت می‌کنند.

این عضو کمیسیون کشاورزی مجلس همچنین گفت: به راحتی وارد خانه مردم شده و حتی در برخی از خانه‌ها تا صبح اطراق می‌کنند و انواع غذای گرم درست کرده و میل می‌کنند چون با شکم پر توان حمل اموال مردم را داشته باشند.

ادامه دارد ...

کد N975063

وبگردی